Båt väder

Tjena!

Idag är det ju återigen båtväder... mmm va jag längtar tills hon kommer i vattnet :) Å ingen bebbe än :)

Igår bakade vi - jag & sonen, det blidde både citron & choklad muffins, sonen tyckte de va sååå goda. Han var riktigt pigg igår & sur för att han varken fick hoppa studsmatta eller va med en kompis ;) försökte övertyga honom om att om han vilar idag så kanske han är pigg på lördag & kan träna fotboll. 

På eftermiddagen for vi ut till Lucksta för att kika till båten, lite planering om vad som behöver göras, rengöras osv... Fyy sjutton va stor båten är på land - den kommer ju ta upp hela ena parkeringen *ler* en 8 meter vagn med bjässe till båt på!

 Idag har jag vart på stan med Jenny, vi har fikat på tant Anci & fröken Sara - säger bara MUMS! Sen strosade vi runt på stan & jag hittade lite födelsedags presenter till Peter som fyller halv pensionär nästa helg! Han har ju redan fått sin present i form av ett par Peak "båt short" som han kallar det... Å dom var SVINDYRA så sa att de blir födelsedagspresenten ;) Men kul å ge han nått på själva dagen å :) Jenny fann en supersnygg skjortklänning på MQ - hon kommer va snyggast ikväll vill jag lova ;)

Snart kommer Peter hem & tanken är att vi ska dra hem båten senare... men grannen är inte hemma & de har punka på bilen så jag vet inte hur det blir?! Vi ska även få middag hos Calle & Mona & det blir grillat *ler* Å så gott det ska bli!!! Får berätta senare om vi fick hem båten eller ej.

Imorrn kanske jag hänger med till Kramfors för att kika på Mikaela när hon tävlar, få se hur jag mår/orkar...


Ha en bra dag i soooolen vänner!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Nähäää, ingen bebbe än...
Det gäller att hålla koll!

Härligt väder, jag håller med! Trots jobbhelg så har jag njutit av solen...

Kram!

2008-04-20 @ 22:03:51
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0