Drygt 2 veckor + - kvar...

Tjena!

I Tisdags  kom Mor & Far förbi som tänkt, pappsen kopplade in Torktumlaren som lovat - Tack så mycket för hjälpen! Sen fikade vi för jag hade tagit mig i kragen & bakat en sockerkaka... de e inte ofta vill jag lova *ler*

I går efter jobbet skynda vi iväg för att handla mat, men iom att Coop öppnar imorrn så blire nog storhandling där istället, lite roligt med nya matvarubutiker :) Efter det var jag på klassföräldra träff för att planera klassresa för Rasmus klass... inte lätt när det inte finns så mycket pengar... Men fyy va mycket snö det kom igår... höll på ett bra tag innan jag fick ut bilen...

I dag har det snöat ÄNNUMER så jag sitter hemma & jobbar... eller ja gör de få arbetsuppgifter jag har att göra ;) Träffade även barnmorskan imorse & nu är kompis "ruckbar"... alltså inte fixerad men sjunkit ner & de känns kan jag lova. Morron & dagtid känns fortfarande ok... men eftermiddag & kväll är rätt tunga. Så hoppas verkligen inte jag behöver gå över lika länge som med Rasmus - de e inte kul! Tog även en sväng på stan & hittade lite kläder till Mikaela & lite inredning till hemmet - allt på Rea :)
Nyss var SysterYster här med lite mer kläder - kan lova att jag inte direkt har brist på småkläder nu *ler* Å jag fick snusa på Erik... usch va tiden går, han växer ju så det knakar!

Ikväll ska gubben göra sitt första pass som funktionär *ler* Tänk när vi träffades så var ju sinning inte värst intressant & nu iom att jag inte har ngt med klubben att göra så har han tagit över helt *hihi* För det är ju Norrländska Mästerskapen i simning  som börjar ikväll & jag ska naturligtvis ner & kika lite något under helgen. Men ikväll får han nog klara sig själv då det är distans sträckor & de e inte lika kul å se som publik! Själv kanske man tar tag i hemmet & städar lite så det är gjort inför helgen.

Näe, undra om jag ska jobba lite?!

Ha en skön kväll i snöovädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0