E de sommar?!

Ja säger bara UNDERBARA väder :)

Helt sjukt va skönt det är ute idag med!

Igår bytte Peter däck & jag krattade lite på gården. Mikaela & Molly "städade" ur båten... hmm... ja, de var åtminstone i den & hade så skoj ;) Iom att de var så skönt ute så blidde det sent in på kvällen innan man kvällade... hoppas det håller i sig över helgen!

Idag har vart en liten shoppingdag... Började med en lunch på kontoret med mina kollegor, lite roligt att träffa dem! Sen en sväng på PO:s cykel... sonen behöver en ny & kollade in lite priser. Kanske blir det en i födelsedagspresent i förskott?! För att vänta tills 20:e Juli känns lite trist. Efter det en sväng på Fyndlagret - där har jag inte vart på LÄNGE! Hittade en sprojtans ny flytväst till "kompis" för halva priset, men typiskt så tog de ej kort just idag... Får ta en sväng dit imorrn.

Sen hämtade jag Mikaela & Molly på skolan & vi for till Birsta. Inhandlade lite nya krukor till vardagsrummet & penseer som jag tänkte sätta i amplar vid entren :) Hoppas det blir lite somrigt! Gick även på Skopunkten då vi har en sko-oman i fam *ler* Mikaela är helt tokig i skor, skulle kunna ha 50 par men ändå inte nöjd ;) På vägen hem stannade vi på Stadium där hon sett ett par såå bra skor ser ni! Men tant Pernilla hittade ett par bättre, lite mer rejäla & tack o lov så dög dom så bra så *ler* Har jag precis skjutsat henne på simträning & ska göra middag så den e klar när hon e hemma igen. Faster Johanna skulle gå med henne på fotboll så det blir lite bråttom.

Imorrn blir det först en lunchdejt med Sofie & Cissi (som jag inte träffat på flera år & ska bli såå kul), sen en glass-träff med Leila... för vi får ju "skämmes" över hur längesen de va vi sågs! Förut träffades vi lite då & då på fika eller prommis, men det har ju vart lite sisådär med prommenader för min del... men SNAAART e jag redo igen :) Sonen kommer även imorrn & det är fotbollsträning på kvällen... sen ska jag väl handla inför Peters födelsedag på lördag. Om allt e som vanligt kommer "tjocka släkten" på middag på Lördag.

Nä - dax å gå till spisen ;)

Ha en skön kväll & HEJJA PÅ GIFFARNA!!!

Kommentarer
Postat av: Systeryster!

Asch fick ju upp förhoppningarna när du bloggade så sent...
Själv är jag sjuk..SUCK... Har fått ont i halsen och feber, så jag hoppas att jag är frisk till på lördag!
Krama familjen!
=ü=

2008-04-24 @ 19:04:49
URL: http://eriksmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0