Liten chans finns ändå !!!

God morgon!

Igår var en rätt lugn dag. Vi lunchtid hämtade jag posten & till min förvåning så har man bestämt att ta en titt på vår gata/närliggande hus innan man beslutar om vi får bygglov eller ej :) från kommunens sida! Så vi håller tummarna & hoppas då chansen fortfarande finns trots allt!

På eftermiddagen när gubben kom hem lastade vi släpvagnen vi fått låna av Hasse & Ullis & drog på tippen. Tror HALVA Sundsvall slänger skräp nu *ler* Viiilken kö det var! Hem, fixa middag till familjen, vi lastade igen & drog iväg... lika mycke folk nu ;) Men nu är det gjort! Allt skrot, tallris & stock är borta!! Vi måste ju ha lite fint när kommunen kommer på besök *ler*

Idag ska jag ringa en grusfirma & se om vi kan hämta hem lite sten... vi vill ju bygga på både muren mot grannen & under altanen behöver vi fylla ut, så vi får se vad de har för öppet tider. Tänkte även åka till Silvan för att köpa en ny postlåda våran e ju den fulaste som finns, samt ett cykel lås till Mikaelas cykel. När hon cyklade igår på träningen fick hon ta ett vanligt hänglås... å det funkade ju de me!

För övrigt är det är lugnt på bebis fronten, har lite smärtor i magen som jag inte riktigt kan säga vad det är... men inga tecken på att det är dax än iaf. Så håll ut :)

Ha en skön dag vänner!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag håller tummarna för bygglov! Det låter som att du är oförskämt pigg Pernilla *ler*

I går fick jag ett sms från en Nilsson det var allt jag såg när sms:et kom. Mitt hjärta var i halsgropen *ler* Nu har det kommit bäbis skrek jag till Viktor. NEJ!!! Fel Nilsson! Det är så spännande detta. Hälsa till familjen och hoppas att ni alla mår bra.

Kramar//Åsa

2008-04-29 @ 08:53:35
URL: http://asaehrnholm.blogg.se
Postat av: Terhi

Vi hoppas och tror på positivt så det ordnar sig nog med bygglovet....
Det är bara en dag kvar tills det är den 1:a maj......

Kram och ta det lugnt vid majbrasor.

2008-04-29 @ 17:58:49
Postat av: Åsa

Pernilla, dessutom så står det inte Nilsson när jag får sms av Peter utan bara Peter haha men man är ju på helspänn nu när det snart är dags *ler*
Skönt att du mår bra!
Hälsa hem du med. Kramar

2008-05-01 @ 14:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0