Sol å värme

Heej!

Vilket väder det är ute alltså!!! Så underbart skönt.

Kan börja med att gratta Johanna till körkortet! De gjorde du bra stumpan!

Igår var jag & Peter & köpte en ny diskmaskin. Vi gick på en som skulle gå tyst & vi hittade en som iof vart lite dyrare än vi tänkt oss men förhoppningsvis blir vi nöjda. Vi tänkte att nu ska vi passa på att få en "cykel på köpet", men det erbjudandet var slut... men då var säljaren så skysst att han ordnade fram en cykel åt Peter :)

Efter det var jag på stan med mor & systrarna för en fika. Vi hade en lite kinkig Erik med oss & mamman kom på att han inte sovit så bra så denna dag, så var väl inte den bästa för lilleman att gå på stan... tänk va de små liven bestämmer saker å ting :)

Efter det ett besök på MVC = allt i sin ordning. Har det inte kommit ngn bebbe den 5/5 så ska jag ringa BM för att boka in en tid för ultra & efter det bestämmer man hur länge vi väntar på att "kompis" ska komma ut frivilligt *ler* Jag är som sagt inställd på att gå över tiden en del... ni som tror annorlunda ;)

På kvällen var jag även till en av Rasmus klasskompisars föräldrar för att diskutera klassresan... vi kom fram till bra beslut tycker jag!

Idag sitter jag hemma & "jobbar" på fm som vanligt... vid lunch kom Peter hem så vi for på Hjertmans för att inhandla lite reparationsgrejjs, rengöringsprylar & färg till båten. Oj... 900 kr gick kalaset på... inte billigt att ha båt ;) för den som inte fattat det redan!

Peter är nu på Vårmässan & jobbar för simsällskapet & jag ska strax hämta Mikaela. Hennes mamma har rest till Halmstad så fröken kommer till oss redan idag.

Ikväll blir det däckbyte & kanske lite pyssel på gården?! Vi får se :)

Ha en fortsatt bra eftermiddag friends

Kommentarer
Postat av: johanna

jamen tackar hurrudu!:)

2008-04-23 @ 22:00:01
Postat av: johanna

jamen tackar hurrudu!:)

2008-04-23 @ 22:00:30
Postat av: Åsa

Hej,

Kul att Johanna fått sitt körkort.
Härligt med en cykel! Jag är också ute efter en cykel nu. En racer så att jag kan hänga på Virre :o)
Det ser inte ut som att vi kommer upp till s-vall nästa helg tyvärr. Men det är inte helt uteslutet.
Nu vill vi att bebben ska komma ;) Kul för Mikis att Peter har blivit så engerad i simningen. Hon har en bra pappa och extra mamma!

Hälsa så gott till alla!

Kram
//Åsa

2008-04-24 @ 10:27:08
URL: http://asaehrnholm.blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0