ERIK 1 år!!!

Hello!

Min kära systerson / Mosters idol har fyllt 1 år - GRATTIS!
Å va de har kommit snö?! Skottade i förmiddags & de tog nog baskimig en timma *puh* Men det blev fint!

Wille kan nu även krypa på ett märkligt sätt :) Ett ben fram & han puttar på med det andra *ler* Men fram kommer han så nu ör det slut på friden ;)

Förra helgen vart ett besök i Timrås islada för att se sonen spela hockey. Pet & jag promenerade även ner på stan & gjorde lite julklappsinköp & tittade på Mikaela på Simsällskapets Julfirande - Juldoppet.

  

Förra veckan var mormor & morfar hit en sväng med uppsydda gardiner :) THANKS! Vi hade även den sista grannprommisen (då jag snart börjar jobba - men hoppas vi kan ses kvällar/helger istället). Moster Linnea hälsade på en eftermiddag och jag fick rå om systersonen i fredags! Jag var även på julfest med jobbet den kvällen, vilket var riktigt skoj då kl vart halv 2 innan jag åkte hem ;)

   
   

I Lördags fick Wille vara hos farmor (TACK) när vi tittade på Rasmus som spelade cup (De vann!!!!) Faster Cilla har kommit hem så Wille fick träffa henne lite oxo :) På kvällen vart vi bjuden på middag till Kimmen & Marlene - Mycket trevligt & Jättetack :)

I Söndags fyllde som sagt "mosters idol" 1 år :) Lillgubben... va tiden går fort!
Grattis i efterskott Min bästa Erik!
Naturligtvis hade Emma bakat en massa smaskigt fikabröd, se ex på en av tårtorna :) Erik tyckte presenten från WIlle var roligast, eller pappret, *skratt* för det skramlade när han skakade det lilla paketet som innehöll en maracas :) För övrigt hade han inte tid att öppna paket, så det var tur att det fanns en massa andra småtroll som skötte den biten :) I allafall så fick Eckepecke ett tumledjur av oss & mormor & morfar. Det är den där gröna klätter-saken på bilden ;)
Den kvällen köpte vi även en gran - de blidde "fejk" i år ;) & jag TOK-STOR städade :) Så nu eré fint!

  
  Ecke äter tårta själv första ggn :)
   


Idag har jag som sagt skottat :D Gick även ner en sväng på stan för vill ha ngt nytt på mig i juldagarna. VI har även inhandlat juldagsmaten & dryck :)
Willes gudmor kom förbi med en julklapp till plutten - GULLE ER!!! Jenny (me lilla magen) & Erik kom också förbi på en kopp kaffe & fick med sig en påse Wille-kläder till skrutten som vi väntar ska komma ut! Rasmus hade också turen att få en julklapp av sin gudmor & Ecke :) GULLE ER OXO!!!

Så vad händer framöver ?! JO:
 Imorgon bär det av till Lucksta för att fira jul med Peters pappa & familj! Willes faster Åsa & Viktor har ju kommit hem så ska bli så kul att ses - hoppas oxo vi hinner träffas nån mer dag ;)
Julafton ska vi först fira hemma hos syster & svåger med mina föräldrar, lill-sis & min morbor Kjell. Det blir lite julgröt & mys! Efter det bär det av till Granlo för att äta julmat med Peters mor & familj. Som sagt Willes faster & farbror från Gotland e ju hemma så blir kul att ses igen! Undrar om tomten kommer till Wille?!
Juldagen firar vi jul hemma på Haga med våra stora barn då tjocka släkten kommer till oss på middag :)
Annandag jul blir det middag hemma på Radiogatan med min familj.

Hängde ni me?! *ler* Seeeen är det öppet för "fria aktiviteter" *skratt*

Hoppas jag hinner uppdatera lite efter jul med bilder!

Men nu önskar jag ER ALLA EN RIKTIGT GOD JUL!

Kramisar!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, skillnaden e väl att du lägger in mindre kort(alltså till storlek :))

Tack för julkortet, barna såg riktigt busiga ut :D



god jul till er!!!

Kramar

2008-12-23 @ 11:24:32
URL: http://hannashantverk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0