Långa dagar...

Tjenamoss!

Ny dag ida... så va ska jag hitta på för att fördriva tiden ida då?!?

Igår träffade jag som sagt tjejerna för en lunch vilket var så trevligt så & vi smider lite planer för vår tjejklubb som vi har. Strosade lite på stan efter det, bara för att få tiden att gå. Det var ju så kallt ute igår & hade bara inte lust att göra någon nytta hemma eller i trädgårn... Träffade barnmorskan på eftermiddagen & allt verkar vara som det ska, så nu väntar vi på en tid för ultraljud antingen fredag eller måndag, så det är bara att vänta o vänta...!
När gubben kom hem for vi en sväng på Birsta för att handla ngt på Peak åt honom för de presentkort han fick i födelsedagspresent.  Han hittade en snygg jacka som vi lade undan då jag inte hade med mig trofast erbjudandet på 20%... de blir lite slantar det.

Idag ska jag som sagt ut på Birsta & köpa Peters jacka.. lär väl strosa runt & fördriva tiden lite där med ;) Svänger väl förbi syster också när man är åt det hållet :) Får se om jag tittar ut till fam Jonsson senare då såg jag i en kommentar på bloggen :) Tja... de är väl vad som händer i mitt liv idag eftersom det är lika trist/kallt väder att vara ute i *brrr*

Hoppas ni får en händelserik dag!

Kommentarer
Postat av: Terhi

Välkommen! Men inte före 16.00, för då är inte jag hemma.
Kram!

2008-05-07 @ 10:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0