VAB & varsel...

Hej!

Igår hälsade jag först på syster m fam. Vi tog oss en promenad på en 3-4 km! Så långt har jag inte gått på länge *ler* Tänkte att kanske händer ngt.... men ICKE! Efter det bjöd de på lunch & jag for ut till Birsta för att inhandla Peters nya Peak jacka! Så fin så! Sen kom Mikaela till oss för hon är sjuk... ont i halsen... bara hoppas att hon är pigg imorrn så hon kan tävla på Lördag, men vi får väl se.

Idag är jag hemma med henne & skulle egentligen passat Erik medans Emma klipper sig, men det vore synd om lille prinsen skulle bli sjuk, så vi bestämde att det är likabra de håller sig härifrån. Hon har ingen feber, bara ont i halsen så det kanske går över rätt snart. Funderade på om jag skulle passa på att baka lite. Peter ska jobba ikväll så det blir nog en heldag/kväll på hemmaplan.

Har även pratat med ngr kollegor på jobbet idag... Det hände ngt mycket trist igår, ngr personer har fått erbjudande avgångsvederlag pga arbetsbrist :( Så himla trist att det ska behöva gå så långt. Å såklart funderar ju en annan på hur min situation ser ut när jag väl ska tillbaka till arbete... För jag har ingen "bestämd" arbetsuppgift att komma tillbaka till när det är dags. Tänker på de drabbade & hoppas allt löser sig så bra som möjligt... det är ALLTID tråkigt att förlora trevliga arbetskamrater om fallet skulle bli så...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0