Snart 6 månader...

Tjena!

I Onsdags var vi på babysång. En mamma i gruppen trodde WIlle var 7-8 månader för att han var så stadig & duktig på att sitta, hon trodde mig inte när jag sa att han snaaart fyller ½ året :) Hennes flicka var nästan 7 månader och kunde inte sitta lika fint som min lilla darling :) (Hörs det att jag är lite stolt?!) Efter det tog vi en långlunch med "Jenny o magen" (vi längtar!!) på Tant Anci, gissa om det var gott!!! På kvällen badade WIlle med Peter å de e kul!
  

I går tog jag tag i saken & tvättade bilen. Den var SÅÅ smutsig sedan DISER träffen... Gnuggande, sprejade & spolade! Ändå så finns vissa "asfaltsfläckar" kvar *suck* Måste köpa ngt supermedel för att få bort dem tror jag.
Vi träffade moster Linnéa & hon gav Wille lunch :) Mums va gott det är med hemgjord mat i form av älgkött & potatis/palsternacksmos.
På kvällen fick vi först främmande av farmor, sen kom också Kimmen, Marlene, Demi & Nike :) Vi mumsade i oss lite fika medans Demi spelade ett hästspel på datorn som Mikaela har & hon längtat efter så!
   

Idag skulle jag egentligen vart på jobbet på möte, men det blev inställt för 3e gången *suck* Farfar & Mona skulle ha passat Wille, så det fick jag avboka. Lite irriterad mailade jag jobbet & meddelade att nu ordnar jag inte barnvakt mer, utan deltar på nästa möte när jag är tillbaka på jobbet i Januari.
Tänkte ev hinna städa bilen invändigt idag innan jag ska hämta Mikaela på skolan. Sen måste vi handla lite då Farfar & Mona kommer på lite "förtidig farsdagsmiddag"... Gubben ska jobba i helgen så vi hinner inte uppvakta Calle på Söndag.
Imorrn spelar sonen hockeymatch (tror jag) så tänkte kika på den & Söndag är det ju farsdag så pappa Jan ska uppmärksammas. Hoppas pappa Peter är hemma ngt?! :)

Hoppas ni får en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Go plutten Wille. Han är så söt! Hoppas att allt är bra med er. Ha en bra helg! Du har blivit utmanad på min blogg ;)



Kramis

2008-11-07 @ 22:33:13
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Terhi

Hej, såååå gick denna helg förbi utan fika hos er, tyvärr!!!!!=(

Vi tar nya tag.



Ha de´

Kram!!



2008-11-09 @ 19:21:29
Postat av: Åsa

Det har varit lite fram och tillbaka. Nu är det bestämt att vi inte åker upp innan jul. Men då MÅSTE vi ju ta och ses till jul. Mellan vilka datum åker ni till Vemdalen?



Ha det bra och hälsa hem. Viktor hälsar han med. Kramar på er!



2008-11-10 @ 16:17:53
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0