Trött o kanske lite bakis :)

Tjena!

Söndag eftermiddag & jag e alldeles själv....    tyst...   tyst...    Wille är hos farmor & faffen...

I Torsdags storstädade jag hemmet å de behövdes! På eftermiddagen kom mormor för att passa Wille när jag gick på utvecklingssamtal med stora sonen. TACK! Det gick bra för soneon iaf, lite myror i brallan ;) men annars är han skötsam min stora kille!

I Fredags grejjade jag lite ute i trädgårn & inhandlade 40 års present. På kvällen såg vi film & tog det lugnt.
Stora sonen spelade hockeymatch mot sitt gamla lag & Rasmus lag Timrå vann *ler* Sonen va glad & tyckte att de va skoj!

I går spenderade jag halva dan i bilen tror jag :) De va bytesmarknad i Kvissle & vi skulle sälja grejjer, köpa skidor till Mikaela, hämtade barnen för att se om vi hittar snowboardskor/pjäxor, skjuta tillbaka dem. Som tur var fick Wille vara hos mormor & morfar under dessa timmar. TACK!
På eftermiddagen körde jag Wille till farmor & faffen då han sovit där eftersom jag skulle på 40 års kalas.
På kvällen körde gubben mig till Granloholm & 40års partaj. Jättegod mat bjöd Anette på & en del vin hann vi med innan taxin till stan gick :) Väl ute på krogen var det väl sådär, trevligt men som vanligt är det trevligast hemma & man splittras på krogen. Men nu kan jag ju stoltsera med att jag iallafall vart på KROGEN i år *skrattar* De ni!

Idag - sitter just nu & myser, uppdaterar lite på datorn innan jag ska åka på bytesmarknaden för att se om vi fått sälja lite grejs. Sen ska jag hämta Wille-plutten hos farmor (längtar!). TACK farmor & faffen för hjälpen!

Imorrn kanske det blir en lunch på stan med Jempa :)

Kors i taken så har jag inte fotat sedan sist?! Men lägger upp ngr härliga bilder på min älskling!
   

Kommentarer
Postat av: Kicki

Va??? KROGEN??? Du skojjar... hi hi hi...

Klart Rasmus är skötsam, han har ju bästa mamman! Det där med myror i brallan känner jag igen hos min... hrm..mina...



Dags att träffas snart igen! Innan Wille börjar skolan.



Kram!

2008-11-19 @ 22:18:20
URL: http://www.fyraben.com/Lava
Postat av: Jenny

Tack för trevlig lunch!!! O jackan använder jag för fullt nu. Fast den är liiite för trång över magen. Jag måste ha världens fetmage!! :(

Var hos frissan i morse. Mörk är jag nu, kortare, lite längre på ena sidan, snedlugg. Ja låter det bekant!!? ;-)

2008-11-21 @ 14:08:15
URL: http://www.gronviken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0