Sjukstuga & Tjejweekend

Tjena!

Jo här är det förkylt... Men på bättringsvägen!

Förra veckan hände lite av varje :) En lunch med Leila, mysfika med tjejerna, babybokprat & lunch med Leon, vi har pysslat lite hemma, jag har målat brädor så Wille fick vara hos farmor & faffen under tiden (TACK!!) Långprommis med grannmammorna - hela 1½ timme prommenerade vi... nästan så jag fick träningsvärk ;)

I helgen var jag & barnen på Paradisbadet på Lördan med morfars jobb. En mysig dag. Vi träffade även min kusin Peder med familj :)
Söndagen spenderade jag i Eon arena då stora sonen spelade hockey match i STORA hallen ;) De ni! Å han gjorde MÅL & de vann mycket stort :) DUKTIG KILLE!!!

I går var jag, barnen & mormor på Birsta. En lunch, lite strosande & naturligtvis shopping :) Fast det var bara de stora barnen som fick något denna gång...

Idag har Wille fått sin 2:a vaccination... det gick bra, lite tårar precis när de stack honom, men de gick snabbt över!
Så här 5½ månad gammal väger han nu 8 kg & är nästa 68 cm lång... Fattar ni va tiden går fort!?! För er som inte träffat honom på ett tag så är han nu mycket rörlig... Han snurrar & rullar runt, ålar sig fram, sitter kortare stunder, babblar DAA DAA DAA & THE THE mest hela tiden *ler* Lill-Pluppen min :)
Har nu även lagt ut röd-saaben på blocket så vi ska försöka klara oss på 1 bil ett tag framöver (Undra hur det ska gå?!)

Imorrn ska jag luncha med Kina, det var inte igår vi sågs :) Ska bli trevligt att skvallra lite. Sonen är hos mormor & Mikaela ska vara med extra-farmor Mona.

Torsdag morgon är det uppställning hos grannen, då vi ska ta en långprommenad med barnen & en frukost efter det! Så skönt när det är klart! Vad som händer efter det får vi väl se - förslag?! Funderar på att bada om resten av familjen är piggare, men vi får se.

Fredag... ÄÄÄNTLIGEN :) Kickan, Jempa, Wille & jag drar till Västerås för att hälsa på hemma hos Anna. Jojjen, Fia & Karin kommer från Stockholm också :) Det ska bli såå mysigt att bara snacka strunt, umgås & mysa! Lämnar rapport efter helgen! Snälla syster lånar ut en av deras bilar till Peter så han inte blir strandad denna helg då vi ska ta "Ådin" ner :) TACK EMMA!
Sonen ska ev åka på cup denna helg, så tyvärr missar man ju det *snyft* Men jag ska be å få rapporter kontinuerligt!

Lite bilder:
 Granntjejerna Ida & Nike leker med Wille hemma hos oss
 Att dra i brorsans hår e SKOJ!
  Plommonpuré e mums :)
  Bada ÄLSKAR jag!

Bilder från paradisbadet i Lördags!
       

Hoppas ni får en trevlig helg vänner!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindgren

jöööösses vad lille wille har växt!!!sötnos=)



Skickar en kram till hela familjen

2008-10-29 @ 10:20:42
Postat av: Terhi

ÅHHHH vad kul med paradisbadet!! Ska vi kanske försöka träffas något franöver? Vi måste träffa Wille så att han inte glömmer oss.....

Kram Terhi

2008-10-30 @ 08:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0