Härliga väder :)

Oj va jag är en upptagen mamma ;)

Tyvärr har sajten blitt lidande så får väl sammanfatta vad som hänt de senaste 2 veckorna & lägga ut lite bilder :)

Vi har åkt mera båt (såå mysigt!), vart på middag i skottsund, Wille & jag går på mamma-fika med bla Smilla & Leon, Leon & Wille älskar även den babysång vi går på PS på Måndag gär ST ett reportage i tidningen, så håll utkik efter WilleMan då :)tagit långprommis med granntjejerna Nike & Ida, vi går även på Kyrkis med Nike & kusin Erik, vi har vart barnvakt åt kusin Erik, hälsat på morfar & mormor som för övrigt fyllde år igår:
STORT GRATTIS MAMMA!!! De njuter för närvarande på en beach på Mallis tror jag :)

Vi har såklart vart hos farmor & faffen oxå då faffen vart utomlands o jobbat ett tag så ville de ju ses :) Farfar har också vart här & hälsat på & extrafarmor har vart barnvakt då jag & systeryster var & såg MammaMia = VILKEN bra film! Ni som inte sett den bara MÅSTE gå å se den :) TACK för hjälpen Mona!

Vi har kika på lillasyster Néa när hon gick modell på en modevisning :) Hon var superduktig.. men så har hon ju liiite (bara lite) annorlunda figur än henner 2 systrar *leeer* Jag har gått på föräldramöten på skolan & fotbollen, stora sonen ska även byta hockeylag så snart kör det igång med den typen av träning... Pappa Peter & Wille har vart solo ngr kvällar då jag vart borta... jo, stora syster Mikaela har vart hemma å. Peter hjälper syster & svåger med taket så där har vi vart lite oxo.. Hmm, va har vi mer gjort?! Säkert massor men kommer inte riktigt ihåg just nu :) Jo jag har vart lite huslig, bakat lite med alla äpplen vi har på gården & gjorde äppelkräm (som bara jag tyckte om *fniss* Målat lite brädor till vår bro som farfar Calle ska komma & hjälpa oss med. Kusin Peder & Catarina har även vart & hälsat på oss, mycket trevligt!

I helgen ska Mikaela tävla & Peter vara funktionär, så tänkte väl hinna dit & kika lite... Rasmus ska på fotbollscup så vi kommer hänga i Kvissleby hela Söndag... Ska även på tippen med lite skrot som finns på gården & de är tyvärr dags att ta upp båten.. som går SÅÅ bra nu med nytt fint & dyrt ;) drev! GammelBettan (båten) är för övrigt ute på annons nu... får se om någon nappar annars väntar vi till våren med att ev göra oss av med henne.

Nä - här få ni se lite bilder på lillskrutten mfl :)

       

Kram & ha det bäst gott folk!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Han är så söt Wille! Ja jätte roligt med besök. Hoppas att ni också kommer ner något. Härligt att höra att du och Wille är ute och myser. Ha det jätte bra! Kramis till hela familjen!

2008-09-24 @ 21:13:51
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Terhi

Hej,

Vad fina ni var på tidningen. Han håller på att charma tjejer redan eftersom de redan matar honom. fniss....



Vi syns på lördag, jag ringer något när vi har kollat schemat för alla här hemma! P.S kommer kidsen med?

2008-09-29 @ 19:18:35
Postat av: Åsa

Tack snälla för gratulationer och det fins fotot på Wille. Kramar från oss!

2008-09-29 @ 21:30:42
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0