Nyfrippad :)

Halloj!

Har haft en sån härlig stund nu på förmiddagen i frisörsstolen hos min frisör Ulrika! Hon är fantastisk & vet precis hur jag vill ha det eller så får hon totalt fria händer (vilket är vanligast) & jag blir alltid nöjd! Nu är jag lite sommarblond :)

I Måndags kväll var vi & spanade på gungställning till lilla sonen, de finns ju en djungel av dem! Inget köp, men vi har bestämt oss. Tidigare på dagen sågade Peter & Jens ner trädet vid garaget så nu slipper vi sav, bär & löv! *tjihoo*

I Tisdags var jag först & tränade på lunchen & det var riktigt härligt! Ont i musklerna (de få mucklor jag har *haha*) vill jag lova att jag har! På kvällen mötte jag upp Jenny, Erik & lilla Noomi för lite middag & shopping i Birsta. Pappa Ecke lämnade oss när det vart dags för shopping ;) Jag fyndade lite utekläder till lilla sonen eftersom han tycker det är SÅÅ kul att vara ute & krypa på marken. Jenny hittade lite söta kläder till lillstumpans stora dag på midsommar :) Peter & grannen Kenneth umgicks med barnen så Wille leka av sig lite med Nike & Filip...

Igår var vi åter en sväng till Birsta för att kika på sandlådor, tänkte att sonen skulle få en i födelsedagspresent. Det fanns ju även en djungel av dem med, men tror vi bestämt oss för en 6 kantig modell på Bauhaus. Peter & farfar Kalle bytte startmotor på gamla Bettan (båten), så nu brummar hon så vackert uppe på Haga *ler*

Idag har jag som sagt blivit blondin igen & ätit Sushi till lunch - gissa om det var gott :) Fyndade även ett par byxor till mig med 75% rabatt... jag 'tjänade pengar' som jag brukar säga till Peter *hehe* Ikväll blir det en fikakväll med oxstatjejjerna hemma hos Maria. Hon har vart i Thailand så jag är så nyfiken å höra deras berättelse! Peter ska på Giffarna såklart.

Imorrn måste jag klona mig :/ Göra lite ärenden på lunchen först = hitta en liten present till gubbens födelsedag (han har ju redan fått sin present - NHL hockeyresan till Sthlm i Oktober) men vill ge ngt litet iaf. På kvällen är vi bjuden på middag till svägerskan Malin & sonen ska spela fotbollscup på Kuben... Måste lösa problemet på ngt sätt.

I helgen tänkte jag baka lite bullar, fixa inför födelsedagsfikat på Söndag kl 13:00 - Välkommen!
Få se om det blir ett besök på Vårmässan & lite SuperEttan fotboll på Söndag. Sonen ska vara bollkalle på GIF matchen, så det kanske ett besök på Norrporten Arena oxo :)

Vad ska ni göra??
Trevlig helg!

  
Wille leker med lilla Nike & Filip

  
Nu tycker Noomi det är dags att fara hem :) Det gör nog Wille med Btw!

 
Wille testar brorsans slips som Rasmus hade när han var mindre :)

 
Premiär kaffetår på altanen med grannarna :) & Wille älskar att krypa ute som sagt!

  
Gillar att vara på mitt rum & leka oxo...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men, du har ju inte lagt ut nån bild på sommarblondinen!! Vill se!! :-D

Tack igen för i tisdags!

Kramisar

2009-04-23 @ 17:12:30
URL: http://www.gronviken.se
Postat av: Johanna

Men vad stor han blivit! Har ju inte träffat honom sen Västerås..:-o Vill oxå se nyfrillan! ;-)



Stor kram!

2009-04-24 @ 08:52:56
Postat av: johanna

hihi tack! :D jaru ;) du får väl se till så peter håller sig borta från spriten ;D eller får du väl pusha på syrran din!:D

2009-04-24 @ 12:38:53
URL: http://emmajohannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0