Jag ser solen...

...bland molnen :) Ja iallafall ljuset i detta mörker *ler* ( Oj så poetiskt!)

Igår em/kväll trodde jag att 'detta' var på väg åt rätt håll igen... men näe, det kan jag inte påstå. Mådde inge vidare efter lite försök till fast föda :( Så det blev soffläge heeeela kvällen...

Idag däremot är bättre. Jag har ätit soppa & macka 2 ggr idag *oaaoov* ;) Klart magen protesterat, men det vart bättre efter ett tag. Har inte så mycket krafter i kroppen *märkligt* pga ingen föda på nästan 48 timmar... Men känner att krafterna är på väg tillbaka & jag har tom plockat ur diskmaskinen idag *stolt* Å farmor ringde vid lunch & berättade att faffen & farbro Jens skulle hämta skrutt tidigare på dagis - TACK! Morfar & mormor hämtar storpöjken på hockeyträning ikväll -TACK, eftersom jag inte känner mig pigg nog att sätta mig bakom ratten.
Peter är på galej IGEN - när e de min tur?! *ler* Hoppas verkligen han kommer hem i tid i afton ;)
Så jag får väl mysa med mina pöjkar til Idol ikväll :) då Mikaela skall vara med faster för lite lussebullsbak!

Imorrn bitti/fm har sonen hockeymatch... får se om jag fixar att köra dit honom - har svårt att tro att Peter är körbar då :/ Sen så har vi ju denna studsmatta... se nedan hur det ser ut ;) Den bara MÅSTE vi fixa i helgen... eller hur?

Have a nice evening!


Bild tagen idag :) rätt fint med snö iaf... men stackars studsmattan :(




Min charmige "chitonge" :) Love You!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0