Kyligt värre *brrrr*

... tycker jag det är för tillfället!

Igår kväll hälsa vi på Kickan som fyller år idag - Grattis igen! Vi bestämde även när vi skulle ses nästan ggn då min store pöjk är hemma... det ser vi framemot :)

Idag steg jag upp lite extra tidigt för att hinna promma till jobbet! Klädde på både mig & Willeskrutt ordentligt med kläder :) När jag väl lämnat honom stegade jag på ner mot Norrporten Arena & det var en underbart härlig & frisk promenad! Ska ta tillfället i akt fler ggr som denna när jag jobbar via "mitt kontor"!
Vi har idag haft lunchmöte på jobbet & blev bjuden på god catering-lunch, verkligen. Jag testade oliv & färskinbakad sej - låter inte mums, men det var HUR gott som helst!
Ikväll blir väl en hemmakväll... kanske tar jag fram lite av resterande "julkrims", får väl se om någon av kidsen nappar på det ;)

I helgen behöver nog de sista julklappsinköpen styras upp o kanske kidsen vill ha ny outfit till Julafton?! Sonen ska spela hockeymatch i Härnösand SAMTIDIGT som kusinen har sitt 2-års kalas, lite synd för han skulle var lite lekfarbror :( Och vilket innebär att mamman får låta sonen åka dit med lagkamrater... Lite julstäd & färdig-pyntat tror jag oxo på, eftersom barnen bara är hos oss till Julafton... Sen ser vi inte dem förrns år 2010 :) Shit va det kändes långt *skratt* Kan va kul om de får känna lite julstämning!

Ha en fantastisk helg!

Alva hjälper Wille med "båten" som han kallade snowracern *ler*



Alva tyckte det var kul att snurra Wille, för han vart alldeles vimsig- sa hon ;)



Wille fick massor av GOA kramar av skruttan igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0