H J Ä L P

Hi!

Jopp, vi har haft & kommer få mycket hjälp & vi är SÅÅ TACKSAMMA för det!!! 

I Fredags var jag piggare, skönt! "Storchefen" var upp på möte så nu vet jag lite vad man planerar för mig i framtiden. Ni vet ju att jag inte har så mycket att göra just nu... så håll tummarna att det kommer ändras snart :)
Farfar & Mona kom på besök till Wille & Peter då han behövde hjälp med fönstret... & OJ vad fint det blev!
På kvällen skulle sonen ha spelat hockey, men matchen blev inställd pga kylan. Faster Johanna kom på besök & roade fröken i familjen den kvällen ;) Vi bakade även hemgjord pizza & chillade framför TV:n.

I Lördags tog jag först barnaskaran med mig till sporthallen för lite bus. Wille tyckte det var SÅ himla skojjigt att bada o plaska. Mest skoj var det i den stora bassängen! Skjutsa sonen till Timrå för hockeyträning samtidigt som mormor & morfar kom förbi för att hjälpa Peter med lite elektricitet på vinden. En stund senare kom även moster Emma, Jon å Eckepecke :) Grabbarna tyckte det var så kul att ses! Det slutade med att även morbro Jon hamnade uppe på vinden ;) Som tack för all hjälp & det var ju även alla hjärtans dag, så bjöd vi familjen min på spontan-middag! Eftersom sonen & Mikaela skulle ha hämtning & jag behövde hanlda lite, så slutade det med att Emma & mamma stod i köket  ;) Stor-barna fick såklart lite "alla hjärtans godis" av släkten & Wille fick sina först egna knubbis-kritor, strumpor & Sweden-Mockisar!  Vi hade en trevlig spontan-afton :)

Igår hände ngt mycket tråkigt vår hyresgäst... :( Vill inte gå in på detaljer här, men de finns i våra tankar!
Sonen skjutsades på träning (oväntat va?! *S*), Mikaela gick till kompis & pappan gick upp på vinden. Senare på eftermiddagen kom Emma & Jon igen för hjälpa Peter med bygget. Syster & jag tog en prommenad med knoddarna innan vi förberedde middagen, det blidde ChilConcarne.
På kvällen fick småpojkarna bada & Erik var som i exstas :)  Wille tyckte mest att det var onödigt att kusin var där, bättre att få ha badkaret för sig själv *skratt* Blir nog roligare när Wille vuxit på sig lite! Nu har vi iaf äntligen ett fint tak på vinden :) & det är nog inte så länge kvar tills vi kan rodda runt i hemmet - härligt!

Nu ska jag ta en kaffe med kollegorna & plugga lite inför den kurs jag ska gå Ons-Fred i Sthlm. Så Peter får ngr köriga kvällar med alla barnen; träningar, taxiverksamhet & så lilla Wille som bara får hänga med ;)

Ha en bra dag!

   Så Kul!
  

   Spana in Willes tröja :)

  Coola Killar spelar spel & läser tidning!

  E detta en häst pappa?!  ;)

   


 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hallå där!

Rackarns vad länge din influensa hållit i sig! Skönt att du är på bättringsvägen! Lunch torsdag eller fredag?



Vi kanske ska prata ihop oss lite inför resan också, det närmar sig!



Härliga badbilder!



Krama om barna från oss!

2009-02-16 @ 19:44:50
URL: http://kicki_a.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0