1 år äldre

Hej!

Japp, då är man 1 år äldre & jag tackar för alla gratulationer & uppvaktning!

I Fredags var vi hos fam Nymark på middag & vi gratulerade även lilla Nike på 1 års dagen. Mycket trevligt.

I Lördags hade vi släktträff ;) VI har ju köpt en massa älgkött som ni vet & vi fick även med en björnstek som vi tänkte att vår kära släkt skulle få ta del av. Så 20 pers trängde ihop sig hemma hos oss för att ta del av denna "delikatess". Vi tillagade även en älgfilé & till det hade vi pressad potatis, sås gjord på björn-marinad, tranbärssås & en stor sallad. Vi fick ett mycket bra vintips av svågern på Gotland, ett Cabernet Savignon från Australien! 2 olika sorters tårtor serverades till dessert (inköpta på vårt lilla bageri runt kvarteret). Jag blev även uppvaktad med presenter & jag TACKAR alla för mycket fina sådana!

I Söndags drog barnen & gubben iväg på en härlig skoterdag med en massa andra barn & gubbar frö att leka av sig i snön. Wille & jag åkte till Alnö för att busa lite med kusin Erik. Å grabbarna tyckte det var så roligt att ses! Måste vi göra om snart Sis!

Igår eftermiddag kom min faster, mor & far såklart & även Kickan & Thomas med barn förbi på en fika, himla kul att ni kom allihop! Vi passade även på att uppvakta lilla Alva lite i efterskott. Jag fick en mkt fin tulpanvas av min faster också :) Se nedan! Så nu är man 1 år äldre & mycket klokare *hehe*! Tack för alla gratulationer här på sajten oxo vänner!
Lille plutten kräktes lite igår vilket gjorde att jag återigen funderade på om han verkligen "bara är förkyld" som de på VC säger = vänta ut *suck*

Idag sänder jag en tanke till 2 nära som nog behöver det! Ta nu hand om er! KRAM!

Willeplutt har visst kräkts en gång till idag berättade pappan, så då ringde mamman VC & krävde att få komma. Jag vet att det är små barns sätt att få upp "hostan" - men ändå! Så imorgon ska vi träffa en läkare (igen), men denna gång ska de verkligen få motivera om de inte kan ta ett prov på honom. Jag vill få ett svar, bu eller bä - så jag kan känna mig lugn & acceptera läget som det är eller att de gör ngt. Peter tyckte att han vart lite hängig idag, vilket han inte visat förr under dessa 8 veckors berg o dalbana. Kanske är det så att det nu (äntligen) har brutit ut?! Storebror är oxo lite snorig & hostig så det kan ju hänga ihop?! Jaja, sluttjatat om mina sjuklingar :)
Jag har vart å tränat idag på lunchen :) Sköönt! En rask promenad till gymmet, en rask prommenad på bandet som avslutades med lite skrot-lyft! Må hända att jag har lite ont i kroppen imorrn *ler*

Lite bilder --->

Grann samkväm :)

   Philip hade roliga leksaker!

Släktmiddag!
  Erik trivdes hos Göran :)
 Å Wille hos Mona!
  Så här trött blidde systersonen *hihi*

Skoterdag!
    Mysigt va!?!
  Min galne sambo!!!

Födelsedag!
   
  Underbara blommor!



Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: Åsa

God morgon :)



Mysigt ni ser ut att ha haft det. Galen bror ;)



Hälsa hem! Kram kram

2009-01-21 @ 07:33:40
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men grattis!!! I efterskott :)



Så ni har sjukstuga o... huga, längtar t sommar, så man slipper alla förkylningar!



Kommer gärna o gräver upp nån till tuva scilla :P



Krya på er!

Ha d gott! Kram

2009-01-21 @ 13:48:44
URL: http://hannashantverk.blogspot.com/
Postat av: KickiKicki

Tack själv!

Alva leker och borstar Destinys hår... hon blev så glad för sin allra första Bratz docka :-)



Ha det bra!

2009-01-21 @ 22:10:41
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0