Girl power

Hellosan!

Ja, de har vart lite girlpower de senaste dagarna :)

I Onsdags var som sagt jag & syster Emma på Hedbergska skolans Vårshow för att se bla systeryster Linneá. Det var en bra show med tillbaka blickar från tidigare år då man firar 30 års jubileum. Vi fick både skratta & njuta av skönsång & musik! Showen höll på rätt sent så jag nästan stupade i säng när syster släppte av mig hemma *ler*.

Igår var jag först på tjejlunch på Tant Anci med Kickan, Jempa & lilla Noomi som pluttan nu heter :) Åt en så god renstek o västerbottenost sallad! Fick naturligtvis gosa med Noomi & vi snattrade om allt mellan himmel å jord! Ses snart igen tjejer!
På kvällen for jag till Maria, Hanna & Marlene i Oxsta på en liten tjejmiddag hemma hos Maria. Vi gjorde ungstekt lax med gorgonzola, pressad potät & en härlig grönsallad till det. Desserten bestod av en Rasberry/Choclate cake ;) Allt smakade supergott & märkligt nog vart vi proppmätta *skratt*. Maria bjöd även på lite gott vin till, men eftersom jag körde så var det ytterst lite i mitt glas :) Nästa tjejträff blir nog mer "party" inriktat :)  - Ses då girls!
Peter & Wille fick sällskap av Jörgen & han hade med sig pizza till gubbarna *skratt*, ni kan ju gissa vad de skulle göra?! Se Timråmatchen såklart :)
Rasmus är i Övik med sin far för att se Timrå möta Modo, de ska även stanna å se Rasmus hockeylags 2 första matcher. Eftersom sonen inte är kry än så fick han avstå cupen, men att hejja på polarna funkar ju det me!

Idag blir det nog en lugn hemmakväll & de stora barnen kommer till oss. Jag känner mig lite 'loj' nu, hoppas att det beror på sömnbrist & ingen bakomliggande förkylning eller trams! Wille tar sin sista antibiotikakur idag, men imorse när jag gick på jobbet hostade han lite sådär så jag fundera på om kuren bitit 100 % på honom?! Men vi får väl avvakta helgen & se! Jag hade även tänkt träna på lunchen, men får avstå för säkerhetsskull.

I helgen ska vi till granntjejen Idas 1års kalas, ev blir det hockey för Peter & Rasmus & vi tänkte hinna gratta Linn som fyllt 12 år :) Vad ska ni göra i helgen?!

   Noomi!

    Tjejmiddag!

    Kivan :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hallå! Tack för sällskapet! Nu när hon lämnat Grönviken en stund så kanske det inte dröjer till nästa gång, he he he...

Vilken mysig tjejmiddag ni haft! Hoppas kakan smakade!



Hörrudu, i helgen ska jag skaka bort lite hjärtesorg på Oscar! Dricka drinkar och dansa natten lång!

2009-01-30 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0