Parkeringsvakt

Tjena!

Parkeringsvakt Pernilla - det är jag de :)

I Måndags var jag & lille sonen emsamma då pappan åkte skoter hela kvällen i snöovädret = galet va?! Kl 22 kom han hem & då hade ju jag funderat ett tag på om dom kört vilse...?! I allafall så hälsade Wille & jag på mormor & morfar, då snälla mor sytt i ordning 2 kjolar till mig :) TACK! Wille kikade lite på fiskarna i akvariet & det var SÅÅ intressant!
Läkaren ringde iaf till slut & vi bestämde att avvakta med både besök & provtagning på Rasmus, då läkaren menade att om inte han mår dåligt så är det bäst att det får självläka. Å jag vill inte att mina barn ska äta en massa piller i onödan. Rasmus är inte kry än & det lutar åt att han får hoppa över hockeycupen till hans stora förtret...

Igår var jag SÅÅ trött på morgonen så tog en halvtimmas sovmorgon *gäsp* Wille sover så oroligt på nätterna nu... På lunchen travade jag iväg till Ego & lyfte skrot = SKÖNT! Fick avsluta dagen ngt tidigare då jag skulle stå som parkeringsvakt på Timrås hockeymatch. Peter hade middagen klar så det vara bara till att hoppa ur kjolen & i täckbyxorna :) Bäst å klä sig ordentligt... väl där så var det lugnt i början men sista 45 minutrarna fick vi kämpa lite. Guida hit o dit, måtta avstånd & vink eli vink :) - nu e jag ett full lärt proffs :)
Peter & Göran gick oxo på matchen så farmor kom för att passa Wille tills jag kom hem. Efter det gosade jag o pluppen på tu man hand i soffan! Wille fick sin dagliga dos av mediciner & även en slurk alvedon, då vi misstänker att han har lite ont i munnen av tandsingarna som är på G. Han kan vakna på natten & gråta (inte skrika), dså något är det som gör ont...

Idag är jag hyfsat utvilad. Wille sov ngt bättre inatt & han sov när jag gick till jobbet imorse, skönt. Ikväll ska jag & syster se lillasyster på Hedbergska skolans Vårshow, ska bli skoj! Vi har höga förväntningar Linneá *flinar*

Imorrn ska jag först luncha med Kickan & Jempa som har med sig lillgumman... Hon har hunnit bli hela 1 månad nu, usch va tiden går fort! Å kanske har hon fått sig ett namn då å :)
På kvällen ska jag på tjej middag i Oxsta, å det ska blir riktigt roligt att ses utan karlar ;)

   Fina fisken :)

  Mormor har sån bra utkiks plats :)

 Mormor ville ha denna bild för att reta storebror *skratt*

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Boka in Sthlm det datumet! :)

2009-01-28 @ 20:23:58
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Terhi

Hej, Skulle vilja boka in träff då vi kan äntligen gratulera dig. Att ni skulle fylla år samma dag, du och Linn. Kolla när det ev. skulle passa då även alla barnen kan träffas, (jag har haft det lite tufft på sista veckan men det har börjat lätta) så jag försöker ringa dig innan helgen.



Kram

2009-01-28 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0