Husvagns semester

Hej vänner...

Ja säger det igen... har inte hunnit uppdatera i veckan heller, fullt ös dagarna i ända *ler*

Snart drar vi till Sollefteå på liten husvagnstripp, styvdotra ska simtävla på Risö :) Ska bli lite trevligt & vi hoppas på bättre väder. Så vi får ladda/testa på inför den hela veckas husvagns semester i Piteå vi ska ha tillsammans fam Hallin/Lindström :)

Händelser under veckan

I Tisdags tog Peter med sig en hel drös ungar/ungdomar i båten för att ta en tur till stugan (mina föräldrars sommarställe i Björköfjärden) för hjälpa far sjösätta deras båt. Jag har vart lite förkyld, så Wille & jag besökte BlomsterLandet istället... & jag kom hem med en kruka där jag äntligen kunde plantera de sista blomstren. Barnen var mycket nöjda efter en sådan härlig långtur på havets bölja (det är ju ca 3 mils enkel resa - vet ej sjömilen) !

I Onsdags hade Rasmus klassavslutning på Södra Berget... synd på vädret, men vi hade hyrt kåtan så det vart grillning inomhus :) Efter det for vi till Kimmen & Marlene för att hämta husvagnen. De är SÅÅÅ himla snälla som lånar ut den till oss i helgen när vi ska till Risö på simtävling. TACK SNÄLLA SNÄLLA NI!!!

Igår tog svägerskan Johanna studenten!!! GRATTIS Gumman - Det gjorde du bra! Vi firade henne efteråt & det bjöds på smaskig mat & god dryck som svärmora fixat till :) Willes & Mikaelas faster Cecilia från Gotland har kommit hem på besök & Wille fick fina presenter av henne! Vi tackar så mycket!!!

Idag har de stora barnen gått ur 4:an & 6:an! Det firade vi med lite hemgjord jordgubbs gräddtårta! Mormor var även med & barnen fick en examens slant av henne... gissa om det var uppskattat *ler* Nu sitter jag på jobbet & tänkte avverka ett par timmar innan vi drar Norrut.


Har inga bilder att dela med mig av idag... så det får bli vid nästa update!
Hoppas ni får en skön helg kära vänner! KRAM!


Kommentarer
Postat av: johanna

tack så mycket!:)

2009-06-13 @ 05:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0