Febrig son

Hallo!

Ja lille Wille har nu också blitt förkyld & har fått feber...

Igår satt jag ju hemma & jobbade på dagen. På kvällen påtade jag på lite här hemma medans Peter o Rasmus kikade på Timråmatchen. Å det var väl inte mycket att hänga i julgran ;) Upptäckte även att Wille hade feber & vart lite orolig att de berodde på brännskadan först :( Men såg sen att han var lite snorig & förstod då att det är jag eller kusin Erik som antagligen smittat honom ;) Så ännu en natt som Wille sov med oss... å han var som en het stekpanna missinassa lillen!

Idag var vi först på Vårdcentralen med Wille då brännsåren börjat vätska. Det var lite klibbigt & geggigt på knät, så vi ville att man skulle se över såren. Blåsorna har spruckit så jag har fått med mig lite material så jag kan lägga om Willes ben varje dag. Tur han inte verkar ha så ont (för det ser inte skönt ut) & där det är som värst är på det benet han tar sig framåt på... typiskt.
Har även hunnit fylla på matförråden... JEESUS va mat det går när alla barn är hemma *skratt* Nu är de stora kidsen på rymmen, Rasmus for på Birsta med en kompis & Mikaela är med sin mamma ikväll. Tänkte snart fortsätta påta på lite här hemma.

Imorrn tror jag också jag sitter hemma & arbetar, det rinner så ur ögon & näsa, å det är lite jobbigt att vara på kontoret då... Mår bättre, men blir irriterad över detta snytande ;)

Ha en bra kväll!








Kommentarer
Postat av: Sophie

Men vad stor han blir! :D Sötnosen!



Nu har jag hittat hit iaf!!! KRAM

2009-03-18 @ 22:33:52
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Åsa

Yes vi kommer upp över påsken. Självklart måste vi komma och hälsa på hos er. Vi ses här nere först :)

2009-03-19 @ 14:59:19
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0