Förlust :(

Guten morgen!

Jaahaa... Timrå loosade igår å :( Skrot!

I Onsdags var jag hos optikern & fick min syn kontrollerad. Den hade blivit sämre så det blidde  nya goggles. Har ju bara min glasögon på jobbet i princip, så nu kan jag ha de gamla hemma om jag känner att jag behöver när jag ser TV eller så... Blir lite skoj med nya bågar :) På kvällen grejsade vi vidare hemma med de vi kan. Kan ju inte göra såå mycket i kaoset som vi har förrän Willes rum är klart *skratt* Å faffen han sliter på med guldkornets rum... vi är såå glada över det.

Igår efter jobbet storhandlade vi eftersom stor kidsen kommer ikväll. Då bör kylskåpet vara välfyllt & fruktskålen ska svämma över ;) Efter det for vi till SysterYster för att äta tacos & se Timrå matchen. Å så klart blev kusinerna tokförtjusta över att få träffa varann. Tyvärr glömde jag kameran, men tog ngr härliga bus-bilder på pojkarna med systers kamera. Kankse lägger hon ut ngr på hennes blogg: http://eriksmamma.blogg.se/ 
Mums va gott det var med tacos! Emma gjorde även en delikat, avancerad & sliskg dessert: Chokladpudding med grädde *skratt* Men de VA gott! Tack för igår Syster med familj :)

Idag kommer Lilla SysterYster upp med lite lunchlåda till mig :) Mamma har gjort en av mina favvorätter: Rotmos & fläsklägg = ÅÅhh va gott det ska bli! (Visst håller ni med?! *skratt*) Ikväll hoppas vi på att få kunna rodda om lite i hemmet så stora sonen kan få tillbaka sin säng som är full med vinterkläder... Å undrar hur långt Willes faffen hunnit?! :)
Nyss fick jag ett SMS från Optikern att mina brillor är klara *tjihoo* kanske ska springa ner på stan å hämta dem!

Har jag berättat att Wille nu fått 2 tänder till upptill? Jopp, han har nu 4 uppe & 2 nere & han BITS!!!!
Har jag också berättat att han kan säga "titta"? Jajjemen *stolt mor* Och ngt som liknar "Tack" kommer ur han å :)

I helgen blir det aktivt igen. Rasmus har hockeycup i Härnösand & spelar sin första match redan NU förresten - håll tummarna! Mikaela har simtävling på hemmaplan. Så imorgon får Wille vara på simtävling med pappan & på Söndag på hockeycup med mamman :) Han får bara hänga med han lillen...  De e nog vad vi hinner med denna helg skulle jag tro ;) Vad ska du göra?

Ha en skön helg!


Lite bilder på vår lilla knaspropp :)

  LäraGåvagnen vi fått av Kicki & Thomas är kul!
  Och lite svår att förstå sig på ibland *ler*
  Wille tror han är större än han verkligen är ;)
 *KÄRLEK*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0