Fortfarande sjukstuga

Godmorgon!

Ja nu är även Peter lite hängig... va e detta för sjukstuga?!

Iförrgår kväll kom mormor & morfar på besök. Mamma har sytt draperier till Mikaelas rum & de sk garderoberna :) Samt att pappa fick rycka in (som vanligt) när det gäller elektriciteten i vårt hem *ler* Tack Mor & Far!

Igår arbetade jag återigen hemma, fick faktiskt lite gjort... jag har ju lite långtråkiga dagar utan uppdrag, men hade lite småpyssel att dona med så det är kul! Gjorde även iordning lite storkok åt Wille, så nu finns det de 14 portioner i frysen till plutten :) Vi åt korvgryta med rotsaker till middag igår & det var både fräscht & nyttigt, Rasmus tyckte det var JÄTTEGOTT & det är alltid kul. Vi lade om Willes ben på förmiddagen & det hade bara vätskat lite så det verkar gå åt rätt håll! På kvällen for vi till en kollega för att titta på en sittvagn till Wille vi skulle få köpa superbilligt & den va välvårdad & fin så vi tog den. Vi fick även med oss en kombivagn av modell äldre till systeryster. Med 2 små knoddar så kan det vara bra att ha en dagisvagn eller en reserv hos mormor kanske? TACK så mycket Mona!

Idag mår jag inge vidare... hade en släng av feber imorse & som vanligt är det niagarafallet ur min näsa/ögon :( Man kan ju hoppas att detta är "kulmen" & det blir bättre imorrn eftersom vi har planer på middagsgäster! Så sitter hemma idag igen & gör det jag kan... få se om det trillar in lite smågrejs idag igen på arbetsfronten...?!  Man kan ju bli överraskad :)
Wille sover nu ute i vagnen i det vackra vädret & Peter påtar på i barnens rum... Idag hade inte WIlles sår vätskat igenom bandagen så vi låter det vara tills ikväll... bra va! :) Lägger in en bild på vårt hjärtegryn som kämpar så bra mot klådan vi antar att han har, eller om han har ont? För han grinar illa på nätterna lill stackarn!

Några bilder från hemmet... Vi e ju inte KLAR, men en bit på väg!

Ha en bra dag!




Willes rum... saknas lite på väggar å sånt...



Mikaelas rum...


Mikaelas rum igen.   Hur gör ni för att få barnen att städa?!?!


Vårt nya sovrum...


Mitt stackars hjärtegull.... 


Jag kan kamma mig alldeles själv :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va fint det blir! Är ni hemma över påsk?



Lilla rara Wille. Tycker synd om både honom och Peter. Men han verkar ta det bra den lilla gofisen.



Kramar rån oss!

2009-03-19 @ 11:17:55
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni måste se till att bli friska nu så ni orkar med att festa med oss unga nere i storstan :)



Ses snart Kram 30-åringen

2009-03-19 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0