Shopping

Hejsan!

Har nyss vart med lilla lillasyster på liten shoppingtur... gissa om det är skönt att ha 2 småsystrar som kan mode & kan hjälpa en *ler* Sen kan de ju inte trolla med kroppen tyvärr så kläderna får anpassas efter figuren *skratt* Hittade nämligen en SÅÅ snygg top med lite volang... men såg bara tjock ut i den :(

Igår på dagen lunchade jag först med Leila på piccolo & de va inte igår vi sågs kom vi fram till :) Men nu ska vi förhoppningsvis ses igen kring påsk! På kvällen for vi ut till Grönviken för att överraska & gratulera min käre vän Jenny som fyllde 35 unga år :) GRATTIS GUMMAN! Fick samtidligt gosa lite med söta Noomi som gillade tant Pernilla skarpt! För inte var hon tyst i mammans famn inte, men hon tant Pernilla snusa hon sött *ler stolt* Wille tyckte det var lite spännande & var nyfiken på tösen som 'lät lite' & då skrattta han härligt ;)

Idag har jag först fått lunch på jobbet i samband med lite födelsedagsgratulationer. Efter det mötte jag som sagt upp Lill-Neá för lite modekonsultation. Så ikväll ska provas kläder.. få se om det blir ngt nytt eller om jag krafsar längst in i garberoben efter något mer oldie ;) För vi ska ju på 30års baluns i stora staden på Lördag då svåger Viktor har fest!
Ska snart hem & lösa av faster Johanna som passat Wille idag då pappan jobbat lite...

Ha en bra dag gott folk!

  Titta va fint Willes ben läkt :)

 Wille gratulerar faster Johanna


 Jag myser med lilla Noomi
 Noomis fossingar va så kuliga tyckte Wille
  Kisarna va ju lite roliga dem med...

Kommentarer
Postat av: Stora lillasyster!

Nu så! Nu är det uppdaterat! ;-)

Ja du får väl ta dig tur ut till Alnö annars och se om det hänger o slänger nåt i garderoben som passar..

Btw så har storkusin hängt på lillkusinens döskallenoja och fått sig ett par snygga gummistövlar att impa med! ;-)



Pussa på mosters lillprins (båda två!!!) :-)

2009-03-25 @ 18:46:06
URL: http://eriksmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0