11 år

Ja må hon leva Ja må hon leva Ja må hon leva uti...............

Vi säger Grattis till Mikaela som fyller 11 år ida! Hoppas du får en bra dag med fina presenter :)

Igår efter jobbet slog jag in Mikaelas presenter så allt är klart till i em då det ska firas! Vi gjorde även det där jättetråkiga - betala räkningar *SUCK* Så nu är man pank igen efter att fått känt sig RIK ett par dagar *skratt*

Idag har jag just varit en sväng på stan & nyttjat lite rabatter på Bodyshop... & spanat in en morsdagspresent *hihi* Inte till mig då ;) Å mer kan jag inte säga då lilla mor läser detta *Pilutta*
Efter jobbet ska det väl pysslas inför firandet av styvdotra & det kommer lite släkt för att gratulera henne på den stora dagen. Ingen kusin har vi fått än heller... men kära syster har tittat till den lilla hos sin BM & allt var fint, å det var skönt! Lite orolig moster är man allt! Å han/hon får inte ploppa ut idag enligt Mikaela... så kniiip Emma ;)

Imorrn är det Freeeedag *Yippeee* Ser fram emot en lugn fredagkväll & även en lugn helg där vi kan vara lite spontana om vädret vill :) förutom lite middagsgäster inbokade på Lördag då & det ska bli så trevligt så! Ja det är ju mammas dag då oxo & min namnsdag *ler lite* Så lite firande hoppas vi även på under Söndagen!

Snart lunch!!

Ha en fortsatt skön dag i det HÄRLIGA vädret!


Stortjejen!


Spex ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS Mikaela på din dag!!!

Önskar Noomi med familj. :-)

2009-05-28 @ 17:47:05
URL: http://www.gronviken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0