G.L.A.D

Morrn, vilken härlig dag *ler*!

Tänk att man kan bli så glad att troligtvis få något att göra på sitt arbete?! Underbart!

I måndagskväll inhandlades det lite mat till "förråden" & Peter klippte gräset & ajg planterade mer blommor... nu fattas bara en stor kruka så är jag klar :)

Igår var jag som sagt i Stockholm på en träff med min eventuella uppdragsgivare & det var ett positivt besök. Det är en hel del att göra & e massa 'jagande' i rollen isåfall, men jag får väl träda in i rollen "the bitch" igen ;) I tidigare arbetsuppgifter jag haft har jag agerat lite åt det hållet, så det känns inte som en omöjlig uppgift & jag så gärna ha något att göra nu!
Fick lite ledig tid igår eftermiddag i storsta´n, så passade på att strosa lite... gjorde bla ett besök på NK & blev lite ompysslad. Köpte ett resekit med ansiktsprodukter & fick tips och blev uppfräschad i ansiktet. Det var skönt, speciellt när man hade tid! På tåget hem gick jag igenom det material jag fått med mig & pluggade lite inför tentan jag ska göra nästa vecka. Det som är bra då är att om jag nu tar detta uppdrag så är jag i Sthlm de dagarna nästa vecka & kan lätt ta mig till Kista för skrivning.
Wille var igår på sin 3:e läkarundersökning & vaccination med pappan. Han är nu 76 cm lång & väger bra precis 10kg. Han låg lite under på viktkurvan, men det är säkert för att varit sjuk. Inatt hade han nog ont i små benen efter vaccinationen (de kunde visst få det) & hade lite feber.... så det har vart en jobbig natt då han vart vaken & oroligm *gäsp* Men natten innan det sov han i sin säng ända till kl 05 utan att vakna en enda gång :) Så det är lite olika! I och för sig var han då pigg & ville kliva upp då *haha*

Idag har jag vart lite nervös, har just ringt min ev uppdragsgivare för att ta beslut på hur vi går vidare... från min sida är det klart,  så nu ska kunden bearbetas! På fredag vet jag mer om detta går vägen! Håll tummarna!

Imorrn fyller Mikaela 11 år så då blir det lite kalasande här hemma!

Jag har blivit utmanad av svägerskan Åsa... lägger ut det inom kort :)


Wille hjälper mamman att plantera blomster :)


Brum brum


Svårt att ta sig fram på gräset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0