Sol = Kjol :)

Idag fick man minsann planera om sitt klädval. Men solens strålar som kikade in genom fönstren så kunde jag bara inte ta svarta byxor ;) Det blidde kjol istället... Hmm, lite småkyligt - men vaddå?!

Å ni har väl köpt Dagbladet idag? Wille ska vara med i tidningen om allt klaffat ;)

I Måndagskväll blidde det inget arbete för guben pga regnet så vi köpte sonens fotbollsskor, lämnade in kidsens mobiler (båda är trasiga), kikade på GPS till båten (gissa vem som tjatar om de?!) & köpte en tunn mysse till lille pöjken :) Å inte var det lätt å hitta en tunn... för nu ska man ju ha keps på barna, de ju nästan sommar. Men inte jag, för min lille son har ju haft lite otur med öroninflammation så jag är rädd om hans små ören :) Men vi hitta en fin tillslut på Polarn o Pyret!

Igår lunchade jag med Cissi vilket var himla trevligt... å vi kommer ses på Söndag igen :) Efter jobbet for jag & Wille till mormor & morfar & fick oss lite middag :) Jag & mamma skulle kika på tyg till Willes rum medans plutten fick vara med morfar & lill-moster. Vi hittade iaf ett gulligt tyg till både gardin, kuddar & fönsterlampa :) Få se när mormor hunnit sy till det hela som han bla ska få i födelsedagspresent av dem. Peter drog hem båten igår, så nu är det väl bara putsning på utsidan & rengöring på insidan kvar, innan vi kan sjösätta *tjihoo*

Idag har jag haft en säljare på besök så vi tog en smaskig lunch på Oscar samtidigt som vi hörde firandet av Dragons guldseger! Fick även ett mastodontuppdrag av en kollega, vi ska söka information om runt 500 börsnoterade företag tom Måndag *puuust* Men ska inte gnälla då det är att göra iaf! Trodde jag skulle skynda mig hem nu för att avlösa Peter med sonen, men de 'maskar' idag me - Inge jobb - ser ju som om det KAN regna - enl dem *haha* Karlar! Ska väl försöka snygga till i hemmet & se om jag får tid till lite bakning de här dagarna som är kvar till stora dagen D för min lilla 1-åring :)

Imorrn blire en lunch med Jenny & Noomi = mkt najsigt!

Ha en fortsatt bra kväll!


De så kul å klättra upp på bordet & snurra runt...



Hela tiden: Klättra, snurra, gå ner, upp igen, snurra, klättra..................


De e mindre kul å åka bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0