Utmanad

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av blogg svägerskan Åsa


24 frågor som skall besvaras, och jag vill självklart anta utmaningen!


Reglerna är:

1. Svara på frågorna.

2. Ta bort en fråga du inte gillar och lägg till en ny.

3. Skicka vidare till 8 bloggare.


1. Vilken parfym använder du?

Ehh, en rosa flaska med svarta rosetter... Minns ej namnet :/


2. Dagens låt?

Nada!


3. Vad läser du just nu?

Ett excelark :)


4. Dagens höjdpunkt?

Få umgås med barnen när jag kommer hem!


5. Vad skulle du vilja lära dig?

Skulle vilja kunna sjunga!


6. Vad var ditt senaste inköp?

Lunchlåda


7. Vad är ditt favoritdjur?

Hund

8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?

Att få ett uppdrag på jobbet!


9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?

En mycket trevlig & omtänksam svägerska :)


10. Vilken är din ögonfärg?

Blå


11. Om du kunde ändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

Skulle kanske behöva ta det lite mer "coolt" i livet...?!


12. Om du kunde vara var som helst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vara?

Åh va svårt! Ett varmt ställe med min familj.


13. Vad värdesätter du hos dina vänner?

Raka & ärliga


14. Vad är dina sommarplaner?

Umgås med familj och vänner här hemma, åka MYCKET båt & en tripp till både Piteå & Sthlm.


15. Vilket är ditt drömyrke?

Tycker faktiskt jag har ett rätt trevligt yrke när jag får jobba med det jag vill, dvs något med styrning, ledning & koordinering.


16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?

Mysbyxor & tisha åker alltid på efter en dag mer uppklädd på arbetet *hehe*


17. Vad får dig att gråta?

Lyckliga slut & när någon nära mår dåligt/far illa.


18. Nämn tre saker som får dig att le.

Mina barn, båten & lite sommarledigt!


19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?

Få ha en stabil, gärna bra ekonomi, en frisk familj & en semsterresa till ett härligt land långt bort är en stor önskan för mig!


20. Vilka är dina favoritserier på tv?

Cityakuten, Desperate Houswifes & GreysAnatomy


21. Vad har du på dig just nu?

Ledigt ;) Jeans & skjorta


22. Vilket är ditt favoritgodis?

Riesen


23. Vem är din modeförebild?

Keh?! Ska vara Tyra banks då


24. Vilken var den senaste filmen du såg?

Wallander (fast den engelska versionen)


Passar nu frågorna vidare till:
Syster Emma
Jenny
Kickan
Hanna
Viktoria
Sofia
Linda
Jenny L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0