Framåt

Hej!

Det går framåt :) Wille är mycket piggare & det är såå skönt!

Redan på fredagskvällen började vi se att skrutt kryat på sig... Han ville smaka pizza med oss :) Men han är lite tagen då han är lite yr & darrig på benen, ser lite lustig ut när han vinglar fram *ler*

Igår lekte vi faktiskt lite mellan vilopauserna i soffan... han är svår att få i ngt fortfarande, varken dryck el mat. Kall korv gick i ;) Men på kvällen dricker han ikapp det han missat under dagen så det är ju bra. Å han sveper en flaska välling på morgonen. Farmor & Johanna kom förbi med en leksaks borrmaskin till Wille som han tyckte va jätterolig. Farfar kom för att hjälpa pappan med båten & kära syster kom med MASSOR av hemgjord Sushi till mig, som jag smaskade i mig till middag *MUMS* Tack ALLA!!!

Idag är vi lite trötta ;) Wille hostar så himla mycket på nätterna & vaknar såklart... Just nu är Wille hos farmor & faffen så mamman får vila lite... får se om jag klarar av det ;) TACK snälla!!! Ska snart äta upp resten av Sushin jag fick av Syster :) Peter är inte hemma som vanligt så jag är solo just nu. Ska ta å måla grinden till Mikaelas trappa tror jag... Peter har målat räcket (äntligen).

Säger även GRATTIS PÅ FARSDAG lilla pappa! Hoppas ni har det helt underbart & njuter av varje sekund där borti Asien :) KRAM KRAM!! Mina barns pappa får bli uppvaktad lite i efterskott... då jag av någon anledning ;) inte kunnat ta mig iväg på nån shoppingrunda.

Lite bilder från igår på skrutt som leker för första ggn på flera dagar :)

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skönt att skrutten mår bättre!!! Ja han ser piggare ut på dessa bilder än föregående inlägg.

Ser fram emot att ses nåt snart!!

Kramis

2009-11-08 @ 18:12:52
URL: http://www.gronviken.se
Postat av: Kicki

Usch och fy vad jobbigt för honom ( och er ) när han varit så sjuk. Hoppas du haft en chans att vila upp dig!

Håller med jenny, det skulle va kul att ses ( i nyktert tillstånd... hahahha )

2009-11-10 @ 23:39:48
URL: http://www.fyraben.com/Lava

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0