Hyresgäst sökes

Japp, nu har vi lagt ut annons där vi söker hyresgäst till lägenheten. Hoppas på svar :)

Annonsen kommer finnas på nätet, Lokus, samt i Sundsvalls tidning ngr helger framöver... Så ev tips tas tacksamt emot :) (Tack Terhi för att du tänkte på oss *ler*) Önskemålet är ett medelålderspar med utflugna bar.. typ.

Bestämde oss iallafall för att hyra ut lägan från 1 Mars, dvs ta en månad utan hyresgäst då vi renoverar lite. Den kan behöva en liten uppfräshning, även om den är är i rätt gott skick. Sen måste vi ju skriva in en liten klausul om ev byte av plan när vi väl renoverat i källaren. Men det kommer ta tid om jag känner oss rätt... Vi e ju inte direkt så snabba att göra klara de projekt vi påbörjar ;) Finns de andra grejer att göra / roligare saker att göra, så går de gärna före *skratt* Så detta projekt får ta den tid det tar.

Har nu vart ute på nätet & sökt bergvärmereparatör oxo... Peter (Ja nu har det namnet igen *fnissar*) har ju vart i kontakt men en reparatör som hade lång väntetid & vi har inte hört något :( Så nu funderar jag på om jag ska ringa andra reparatörer... Vi har ju kört direktverkande uppvärmning i över en månad nu = DYRT!

Nja men de va väl alles för detta inlägg :)


Snart e sommarn här ;)       Eller?!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

ja jag tänkte passa på att hälsa glad midsommar ifrån oss här i Kanada. Ifall jag inte skulle hinna med mig.

Hoppas att ni får en trevlig helg.

2009-11-20 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0