Ljusare tider?

Tjena!

Idag är det feberfritt här hemma *tjihooo* Vilket betyder att Wille är på väg å bli kry. Lite snorig å så men rätt pigg i övrigt. Nu ska vi börja med den där mat proceduren igen som släpar efter så fort han blir sjuk. Vi har idag varit ute på en liten promenad med vagnen i det fina vädret & tittat på alla "klaklor" (traktorer) som var ute & röjde :)
Jag hann med lite jobb imorse också medans Wille spanade in Chuggingtons på TV ;) Skönt att man kan sköta vissa akuta jobbgrejjer hemifrån om det behövs.

Igår var jag duktig & satte in Wille-foton i hans babyalbum :) Ja menar, han är ju snart 2 år *hahaha* Jajja, bättre sent än aldrig! Lite flashbacks fick man från hans babytid... herregud va tiden går fort!!!!

Ikväll ska jag & mina systrar äta middag & gå på hockey med pappan. Han fick det i farsdagspresent av oss - ska bli en trevlig familjeafton!!

Ha en fortsatt skön dag!

Wille gillar å sitta vid mammans dator & han vet ju att mamman måste ha sina terminalglasögon då - så det klart lillskrot också måste han brillor *ler*



Kommentarer
Postat av: Terhi

Blivande professor??

2010-02-10 @ 21:51:47
Postat av: Åsa

Va söt UllaBella är nuförtiden. ;) Hälsa hem Kramar

2010-02-11 @ 11:04:05
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0