Silver!!!

Hejsan!

Jo minsann!! Min duktige store sons hockeylag tog silver i deras egen cup i helgen! Dem var RIKTIGT duktiga & kämpade väl! Mamma hjärtat är stolt då han pytsade in 1 mål & 1 assist i en & samma match :)

Fredagskvällen kom fam Hallin/Lindström på middag! Wille får ju glömma bort sina faddrar heller ;) Så ÄNTLIGEN säger jag som Fylking *fniss* Vi har nog hela hösten försökt få till en dejt, men med alla våra sjukdagar & ungarnas idrotter så har det blitt inställt :( Men nu! De gör vi om snart igen :)

Lördagen började hyfsat tidigt för min del. Jag var ute på Eon kl 09:00. Såg sonen spela en match innan jag bänkade mig i sekretariatet. Min roll var att sköta CupOnline live & det gick jättebra. Hade tur som fick sitta under alla Timrås matcher så jag kunde hejja på sonen :) Kom väl hem vid en 21 tiden på kvällen ;)
Hemma i huset grejsade Peter & farfar hela dagen med bla grundjobbet inför kakel & klinkersläggningen. Tyvärr får vi sätta igen skjutdörrarna till matrummet då de inte var i tillräckligt gott skick... TACK så mycket Kalle för hjälpen!

På Söndagen for jag ut med Wille till moster, morbror & kusinerna då han skulle få vara där & leka med Ecke medans jag såg semi & final i Cupen :) Pappsen kom hit & drog om/klart den sista elen i lägan, så nu har vi ny fräsh el i hela undervåningen!!! TACK papps!!! Mormor hängde med mig ut & hejjade fram barnbarnet till silver pengen :) Alla hjärtansdag firade inte vi så värst mycket... Men köpte en biosupé till gubben, för det är ngt vi 2 behöver göra på tu man hand, fast då lite längre fram när vi får lite mer tid ;) När jag hämtade Willepille hos syster så ville han inte hem ;) Han hade haft det sååå kul & nu längtar vi tills Ecke kommer & hälsar på oss ;) TACK syster!!!! Ja Mikaela är fortfarande förkyld så det blidde ingen simtävling för hennes del tyvärr......

Idag har jag jobbe & lunchat med Cissi på Tant Anci *mums* Efter middagen for vi till Birsta för lite inköp till lägan. Vi vart ju tvungen å köpa en ny fläkt då den vi hade köpt tidigare var för liten :( Så nu får vi sälja den istället, men det borde gå bra då förpackningen är obruten. Lite annat smått o gått stod också på listan. Golvet är nu slipat & lackat o vilken skillnad det blev!!! Det är inte riktigt klart, men det blir toppen!! Faster Sandra var just här & tog med sig Mikaela hem, hon känner sig inte kry & vilar från skolan imorgon.

Nu ska jag stoppa i mig lite fika & krypa till kojs så jag orkar stiga upp 04:40 ;)

Hare gott!


Middagen bestod av tacos :)
 

Busungarna!!!
  

Jag KAN flyga mamma *hehehehe*
 


Silverlaget!!!!!!!!!

Rasmus står upp till höger på bilden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0