Packar väskan...

...för ett par dagar i Sthlm. Lite blandade känslor har jag :/ Får väl fira "min dag" med ett glas vin på hotellrummet imorrn ;)

Idag har jag jobbat & Peter har vart hemma med Wille. Tog en "långlunch" på Tant Anci med Jenny, o OJ vad mycket vi hade å prata om ;) De gör om snart igen gumsan!!
Peter kom med Wille till jobbet en liten stund innan jag slutade... många farliga farbröder var det där *fniss* Efter det for vi förbi hos mamms o papps en sväng o där fick vi middag :) Thanks! Wille & Mormor åkte lite spark, de har en sån sparklåda & det var sååå kul tyckte Wille :) Mamman, jag dårå, hade fullt sjå att hänga på *ler*

Imorrn bitti kl 05:45 *piip* bär det av till ElStockholmo ett par dagar. Ska bo på FINA Clarion Hotel Sign... så får väl mysa till det lite dårå :) Snälla faster Johanna hämtar Wille på dagis vid lunch & petar i honom penicillinet o passar honom resten av em. Känns skönt att han inte behöver gå hela dagen på dagis. Resten av veckan ställer även mormor, "farmor Mona" & farmor & faffen upp också = TACK ALLA!!!
Ni kanske har listat ut att jag inte kan bjuda er på tårta imorrn, utan det tar jag vi på Lördag eftermiddag istället :) Välkommen då!!

Nä, ska ta o packa klart... men vi hörs - Hepp!!


Lite bus i mammans & pappans säng ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0