Mera kalasande...

Hej i regnet :/

...lite less på detta tråkväder är då jag iaf!

I veckan har jag vart hemma med lilla hjärtat som är sjuk. Inte jättesjuk, men tillräckligt för att inte orka med en hel dag på dagis... Han är mycket piggare, men har fortfarande en aningens feber & hostar o snorar, men som sagt, det är bättre!! Idag har vi faktiskt gått ner på stan en sväng, så jag fick göra lite ärenden. Han somnade gott i vagnen på väg hem, lite frisk luft skadar ju inte.

Fördelen med att vara hemma o vabba är att man får lite gjort, jag har hunnit städa *nöjd*, lagat middagar som tar mer än 15 minuter *ler* & tvättat - för gå till tvättstugan gillar WilleSkot! Å naturligtvis pysslat om & fått egentid med min yngste son!

Nu har vi vart & inhandlat det sista inför morgondagens kalas. Vi bjuder ju släkten på lite middag för att fira styvdotras 12 års dag :) Så nu hoppas vi på fint väder så vi kan sitta ute!!

Ikväll kommer store sonen hem igen = Ordningen återställd *ler* Undra om han tycker det är kul med fotbollsträning just nu i spöregnet ;)

På Lördagen blir det väl lite pyssel i trädgår´n & vi är bortbjuden på middag (bara inte lillen blir sämre).

Söndagen ska väl firas den med :) Det är ju bla min dag! Vi ska även hinna uppmärksamma min mor & Peters mor är det tänkt. Bonus-farmor får vi inte heller glömma bort :)

Till veckan hoppas jag att Skroten är frisk & kry, så ordningen blir återställd igen. Å jag håller tummarna för att någon av de prospekt på jobbet jag "är ute på" blir kirrrat!!


 Har man inget bättre för sig så lånar man väl mammans tofflor...



 Hjälpte mamma o klippa gräset en stund...


 
Å hjälpte även pappan å olja lite räcke :)


 
Så HÄR stolt är jag över mina nya "HOCKEY BLÖJOR" som Wille kallar dem *hehe*


Å avslutningsvis - Grattis på födelsedagen stumpan!!
Kram från bonus morsan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0