Tårta...

...Har det blitt 'myche' av i helgen *ler*

I Fredags kom som sagt hela släkten på lite grill middag & tårtkalas då Mikaela fyllde 12. Tyvärr var inte vädrets makter med oss, så vi fick snällt tränga ihop oss 18 pers plus 4 knoddar i vardagsrummet *ler* o det gick så bra så!

I Lördags for Peter å hjälpte pappsen lite med taket o jag målade lite medans lillen sov sin skönhets sömn ;) Agerade även privat chaffis till syrrans kompis som skulle gifta sig lite så där i hemlighet *hihi*
På kvällen var vi bort bjuden på middag till fam Romö & det var såå trevligt! Pojkarna var ute & röjde runt i trädgården till ganska (rätt) sent, så vi vuxna fick snacka lite för oss själva :) Rasmus fick ha hela deras övervåning för sig själv med TV spel *haha* Runt midnatt kom snälla Johanna & körde hem oss (TACK).

I går Morsdag var jag trött som BARA den! Willes rytm blev "förstörd" av att vara uppe o leka så sent med Leon & Vincent, så mellan 03.30 & 05.30 bestämde han sig för att vara vaken *SUCK* Fram å tebax mellan vår säng & sin egen, å Peter han sov han, medans jag försökte för skroten å somna om ;) Tiiiill sluuut sååå...
Kl 11:00 var vi på Västhagen för att se Rasmus fotbollslag vinna OCH jag fick även se MIN STORA SON göra mål *ler stolt*
Efter det for vi till min mor för att uppvakta på hennes dag & de små kusinerna härjade runt för fullt såklart! Sen for vi till svärmor för att uppmärksamma henne o fick lite mumsiga burgare till middag :) Kan berätta att båda våra mammor fick smycken i år (olika iof), med stansad text = Jag tycker dem var jättefina *ler* Bonus farmor fick även en liten present från butik Udda Ulla :) Själv blev jag uppvaktad av mina söner i form av ett presentkort på Peak *ler*

Idag är jag åter på arbetet efter förra veckans vabbande, känns skönt. Har grejsat lite inför mitt nya uppdrag på Telia som börjar i dagarna. Inte riktigt klart när det börjar än men... Ska bli SUPERKUL i allafall & en stor utmaning för mig!! Snart trampar jag hemmåt till familjen o kanske kan vi fortsätta med lite målning ute?!

Ha en skön kväll!


 Finns det hjärterum........


 Tjejkusinerna i familjen :)



 Petter tror han är en hund (tuggar på ett hundben) *FNISS*


 Födelsedagsbarnet!!


  Middag & lek hos fam Romö :)


Morsdagsfirande hos min mamma:
  


Morsdagsfirande hos Peters mamma:
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0