Allt på plats?!

Go afton!

Ja igår efter jobb så blidde de som planerat. En tripp till Birsta för att hämta hem säng & skötbord så nu ska vi ha allt  "de viktiga" hemma, bara att montera kvar :) Å vi är lite fattigare *ler* usch va de e dyrt... fast vi har ju valt de själv sååå...

Efter det blidde det en runda på elektronik firmorna & Bauhaus, vi har sett en fin/smidig liten trappa vi tänkt ha till vårt sovloft... eftersom vi är så inställda på att inte få bygglovet.

Idag ringde jag faktiskt kommunen & imorgon ska de ta upp vår ansökan... så på Torsdag kunde jag ringa & få ett besked förhoppningsvis. Så nu håller vi tummarna!

Skulle träffat en f.d konsult/kollega idag på lunch men pga förkylning så tar vi det på fredag istället... så nu måste jag längta efter Sushi ända tills dess :) Detta innebar att jag även suttit hemma o jobbat... i mysbyxor & t-shirt. Rätt skönt!

Har kollat runt lite bland fönsterputs företag då vi har BEDRÖVLIGT skitiga fönster & de e väl inte SÅ smart att jag hänger ut genom fönstren i mitt tillstånd?!  :) 

Ev skulle mor & far dyka upp ikväll... pappsen måste hjälpa oss med lite elektriska detaljer & tyvärr så går inte Peter & elektronik hand i hand *skratt* Så det är tur jag har en sån snäll & duktig papps som kan ställa upp!

Nähä... ska man förbereda lite middag kanske? Fantasin tryter... Har nån någon bra idé på "god snabbmat"?! Då tackar jag för ev tips isf!

Ha en KING Tisdag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0