Folkligt

Tjena!

Då var det fredag igen då & helg :) Fast imorrn ska jag upp tidigt då sonen har fotbollsmatch kl 8 *ujuj* Men sånt e livet!

I går körde jag ner Peter på badet & gick in å kikade lite på insimmet... man blev lite sugen när man stod där & titta :) Så ikväll vill jag gärna se finalerna... men vi får se. Har laddat upp kylen med lite gosaker & grönsaker att göra dipp ikväll, de e ju så gott!

Idag har vi besökt nya Coop, de va stort, MYYYCKE folk & lite jobbigt att inte hitta allt så här ibörjan. Men de hade en del bra priser på mat!  Å det där med självscanning e ju toppen. Det var MILS långa köer till kassan, fast inte till självscannings kassan :)

SysterYster har nu även hon skaffat sig en blogg så ni som känner henne - kika in vettja:

http://eriksmamma.blogg.se

Skrivs snart igen & ha en super weekend!


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hello :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-11 @ 16:40:08
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0