Vår städning

Go kväll!

 Igår hade vi som sagt kalas för gubben. På dagen var jag först & handlade, därefter kom Tobbe & Therese förbi med alla barnen så det var bara att bulla upp med lite fika :) Lite småstressad då jag började med middag & bakning 2 timmar innan släkten skulle komma... så de fick snällt sitta & vänta lite tills vi var klara.
Det vart en god lasagne & grönsallad till det. Efterätt var en marängtårta som mor stod för & kladdkaka till födelsedagsbarnet efersom han inte gillar tårta :)
Sen var jag TRÖTT & hade ont i ryggen :/ Trodde nästan 'kompis' ville titta ut... men icke :) Kom fram till att jag inte suttit på rumpan sedan typ 9 på morron... Sov gott iaf!

Idag var vi först i Birsta & köpte en stereo & högtalare till båten för Peters födelsedags present... så nu jädrar ska det poppas i båten i sommar :D Jag for även ut till Skottsund för att hämta Lina (MIkaelas kompis) där fick jag kommentaren: "Men vågar du köra bil?" Men så snabbt tror jag inte det går :) Under tiden kom snälla Kimmen förbi & hjälpte Peter med installation av stereon, de hann inte klart men har iaf börjat. Jag krattade gården... PUH va jobbigt! Kimmen kom med en liten skojjig kommentar "De e nog inte många som gått över tiden som e ute & krattar som du" & Mikaela stod med stora ögon & sa: "Orkar du verkligen de där?!" *ler* Men man kan ju inte bara sitta & vänta på att de ska komma igång heller!
Men kan i skrivandets stund konstatera att NU har jag ONT i min arma rygg... & det trycker på av bara den :/ Så vi får väl se om det blir en livlig natt efter att återigen inte suttit ner på hela dagen typ...

Imorrn blir det jobb på hemmaplan på förmiddagen sen får vi se vad som står på schemat. Mikaela ska ha hämtning på skolan & på kvällen kanske vi far på tippen med lite mer skrot...

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindgren

Nu får lill skrutt komma fram tycker ja!!!!!
stoooor kram

2008-04-27 @ 21:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0