2 tänder på 1 vecka :)

Tjena!

Ja de e sant... igår upptäckte jag tand nr 2 som poppat upp inom 1 vecka... Såå SÖTA små gryn ;)


I Måndags var en lugn hemmadag med pyssel... de e rätt skönt de me ;)

I Tisdags tog Wille & jag först en promenad ner på stan för att göra lite ärenden. På kvällen fick vi besök av Henrik, Helen & barnen. Å vet ni vad - Nu är fjällresan bokad :) - en fantastiskt fin & enorm stuga i Vemdalen under sportlovet (vi hyrde den 2007 oxo)! Ska bli såå kul! Nu ska vi bara se till att någon fler familj/personer hänger med *ler* Kanske är just DU intresserad?!
 

I Onsdags var det babysång dax! Nedan ser ni bild på WIlle & hans kompis Leon! Efter det vart det lunchning på Baristan med lite fler mammalediga bebisföräldrar :)
 

I dag körde jag först ut WIlle till Bonusfarmor Mona i Lucksta. Det var planerat att jag skulle vara på ett möte på jobbet idag, men som tyvärr blev inställt för 2a ggn... Tänkte att jag kunde få lite gjort här hemma istället så Wille fick hälsa på Mona ändå :) Jag rensade garderoben, slängde lite skräp, tvättade, vek tvätt, pyssla lite hemma, målade lite fler brädor (tyvärr tog färgen slut, så kunde inte göra klart - måste flirta med "faffen") & jag fick laga middag i lugn o ro *ler* TACK så HIMLA mycket för hjälpen Mona!!!

Imorrn ska Wille & jag träffa Leon, hans mamma Cissi, Alina & hennes mamma Sofie på förmiddagen. Det var längesen, så ska bli kul att ses. Peter åker till Vemdalen så jag passar på att äta middag med mor & far :) Efter det skta syster & jag gå på bio, vi tänkte se Patrik 1½, för den vill varken Jon eller Peter se :) Wille får vara hos mormor & morfar under tiden.

I helgen - kanske det blir att jag får kika på sonen när han spelar hockeymatch på Lördagen & ev ska Peter hjälpa syster med taket på Söndag, så då hänkar säkert jag :) Avslutar med en bild på pluppen :)


Kram vänner!

Kommentarer
Postat av: Terhi

Hejsan svejsan!

Jag fick tid över idag så tänkte ta en kaffepaus hos er men nobben fick jag =o(. Men så bli det när man kommer uanmäld. Jag som hade tänkt att kika på de små risgrynen i munnen på plutten bl.a. Men det får bli en annan gång.

Kram på er och ha en trevlig helg!

2008-10-17 @ 12:06:32
Postat av: johanna

nå, va tyckte du om filmen då?:) bra va;D

2008-10-18 @ 03:44:21
URL: http://emmajohannaolsson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är så härligt att kunna följa Wille och er fina familj här på bloggen. Nästa helg kommer vi att vara hos mamma och pappa lite. Hoppas att ni har fått inbjudan till Lucksta på lördagen under dagen någon gång? :) Ha en fortsatt bra helg! Kram från Åsa & Viktor

2008-10-18 @ 14:00:24
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0