Skit sjuka...

... ta mig på orden!

Inatt körde det igång för BÅDE Peter & mig *suck* VI turades om att hälsa på toaletten samtidigt som jag försökte vara så tyst som möjligt för att Wille inte skulle vakna. Har inte sovit en blund sedan 01:30. Som tur är höll vi bara på tills imorse, så nu har vi vågat dricka vatten, Coke & nyponsoppa! Febern vill inte riktigt ge med sig... men kanske mår vi bra imorrn!

Ångrar att vi gjorde ett kort besök på Frodevägen igår ;)

Wille är iaf pigg! Och mina UNDERBARA föräldra kom & hämtade honom vid en 9-tiden imorse så vi skulle få återhämta oss i lugn å ro! Superduper tack mor & far för att ni ställde upp idag - LovéYa! Ringde nyss & kolla läget hemma på Skönsmon & allt vara bara bra! Han kommer hem till Haga senare ikväll. Wille är var pigg, så nu håller vi tummarna att han klarar sig från denna skit sjuka :)

Tyvärr fick jag idag ställa in en lunch med Cissi & Leon... Och avboka en grej för imorgon *suck*

Nä, måste vila lite... Hoppas ni är KRYA!
Kram från sjukstugan!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Uscha, hoppas ni kryat på er!

Ha en fortsatt ( hoppas jag ;-) ) bra påskhelg!

2009-04-11 @ 23:04:29
URL: http://kicki_a.blogtown.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0