En hög med bilder att kika på!

Hej,

Se i menyn till höger så har jag lite rubriker över de bilder jag lagt in från tidigare veckor!

I fredags var vi på middag hos grannarna (bildbevis längre ner/bakåt). Vi hade jättetrevligt & barna lekte. Ja de stora fick mest underhålla de mindre *ler*.

På Lördagen röjde vi på tomten nedanför vår & grannens. Det kom en kille som gjorde SÅÅ snyggt. Ska lägga in bildbevis på det med under veckan. På eftermiddagen for Peter med Tobbe & Jens på en båttur norrut medans jag & barnen besökte Selånger Marknad. Wille fick vara hos farmor & faffen under tiden. På kvällen fick jag ett MMS från Peter från Höga Kusten bron... en rejäl resa vart det visst! Ännu lite senare skulle jag höra på de var på G hem... Men nä, då var dem på Åstön hos Peters morbror & drack Te.... ?! Å inte var han nykter heller hörde jag ju... & det var bäcksvart ute så försökte få dem att övernatta så det inte skulle hända ngt på vägen hem... ni vet det finns ju inte direkt gatlysen på havet *skratt* Men kl 01.30 vaknade jag av att han va hemma trots allt... Har inte frågat om båten fortfarande är hel då jag fortfarande är arg över hans korkade omdöme ibland! Där spriten går in går vettet ut...

Söndagen bjöd på fotbollsmatch där vi nog inte ska nämna resultatet ;) Efter det bakade jag pajer till pappsen & levererade dem till Skönsmon där det var fullt ös med förberedelser inför kalaset!

I går Måndag fyllde ju Lilla Pappa 60 år, så jag började jobba i ottan för kunna sluta tidigare. Vi systrar hade gått ihop & köpt ett ekolod till honom samt att han & mor ska gå på restaurangbesök från barnbarnen :) Efter lite mat intog jag position "kökspersonal" *skratt* Pappa måste ju underhålla alla gäster & iom att han hade öppet hus så trillade dem in med jämna mellanrum. Även mamma behövde få agera sällskapsdam & vila lite, även om det var svårt att få henne att släppa greppet *Skratt*...men Emma & jag skötte köket galant tycker jag :) Sent på kvällen körde Sis hem mig (Peter for tidigare med Wille & Rasmus) & jag är nöjd med min insats för pappa Jan :) Love You!

Vi skolade även in Wille på dagis igår... & det hade gått bra (såklart). Det var skojjigt.

Idag började jag återigen arbetsdagen tidigt för att kunna besöka Wille på dagis... Han trivs, inget snack om saken *ler* !
Ikväll ska jag packa inför en arbetsresa till Sthlm igen.

Imorrn drar jag Söderut som sagt & det blir återigen en tidig morgon *gäsp* Blir där tills på fredag kväll, å denna gång ska jag bo på nybyggda Clarion Sign... hoppas det är fint :)

Ha en fortsatt bra dag & kika nu på alla bilder :)

Kommentarer
Postat av: viktoria

Har försökt att skriva på din blogg flera gånger men det har inte gått.

Iaf så ser ni ut att ha så mysigt hela tiden.

Jag vill också ha så där .....

2009-08-20 @ 23:02:32
URL: http://wwmontreal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0