Falskt alarm...

... ingen lite kusin inatt blidde det, vi som hoppades så *ler* Men den som väntar på ngt gott...

I Onsdags kväll när jag kom hem ville Peter att vi skulle städa ur båten, men jag hade helt andra planer. Hade bestämt att jag skulle sätta upp dekoren på WIlles rum som legat ett tag. Det blev riktigt fint tycker jag, lite mer barnrum :)

Igår pratade jag med syster som gjorde ett besök på BB men de va inte riktigt dags än... men det är NÄRA nu!
Lunchade även med Jenny & lilla Noomi på Tant Ancis & OJ va mumsigt de va! Gick även förbi Toddler på vägen hem & de har ju sååå fina barnkläder & saker... tänk om plånboken va större ;) På kvällen for Peter på lite jobb, så jag & Wille var solo hemma. Rensade garderoben på vinterkläder & skor för att peta in sommarkläder & skor. Skönt när det är gjort.

Idag sitter jag hemma & arbetar pga pollen:et igen. Nu har det ju vart ett par fina dagar igen & det frodas pollen i luften... Håller en liten tumme att syster ska ringa & säga att inatt kanske det blir av ;) Men vi får se!
Ikväll tänkte jag hinna baka lite inför WIlles kalas, hoppas de stora kidsen kan hjälpa till ;) eftersom de kommer till oss ikväll.

I helgen ska jag fortsätta med bak & förberedelser för kalaset, Mikaela ska på simtävling, Rasmus har fotbollsmatch & Peter ska jobba... hoppas jag hinner med mig ;)

Ha en trevlig helg & håll tummarna att vi får en kusin snart *hihi*

  Så här blev de :)

  Jenny & lill-dockan :)

 Charmtrollet him self :)

  Kul gardin...

Nu är det mera vår min trädgård med påskliljor, tulpaner, rabarber & mina gula söta (vet ej va de heter) som tittat fram!
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en härlig lunch igår!!

Så fint det blev på Willes rum! Får inspektera mer på söndag. :-D

Kramis

2009-05-08 @ 09:27:40
URL: http://www.gronviken.se
Postat av: Stora lillasyster!

"den som väntar på nå gott väntar ALLTID för länge"!!

Nu vill kusin få bli storebror faktiskt! Så håll nu alla tummar ni kan för att "den" kommer snart!



Kramen!

2009-05-08 @ 13:10:00
URL: http://eriksmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0