Kusinlek

Morrn!

Igår efter att pappan for o jobbe lite så åke jag & Wille till moster, morbror & kusin Erik för att leka lite. Morbro Jon målade huset så nu fatta vi att de va ett vitt hus systra mi hade *hehe*  Ja vi passade även på att gratulera Ecke på hans namnsdag med en liten bok om fordon :) Den tyckte grabbarna var rolig. Emma höll på med middagen så jag & Wille fick smaka naturligtvis... ugnsbakad fisk med räk o pepparotssås... mums! Killarna lekte en massa tills det vart dags för duschen för Ecke & Wille började bli trött o grinig. Han har inte riktigt återhämtat sig ännu... det tog på hans krafter att vara så sjuk, plutten!
Väl hemma vart det sängen ganska omgående för plutten... han var så klängig & trött så det bara inte gick att hålla han vaken. Jag fick bli riktigt arg på honom igår oxo ;) Han BET mig i kinden *skratt* & det gjorde så ont... såg ut som att han skämdes & fattade att de han gjorde va fel, tur va väl de!

Idag ska jag luncha med Cissi, kul! Efter jobbet tänkte jag göra det årliga inköpet av blomster till gården... tänkte ta med mig mamma som smakråd & barnvakt ;) Peter ska.... ja, jo, jag behöver väl inte skriva vad han ska göra *skratt* Fick det klart för mig också att han vet vad han ska göra i helgen...   :/

Ha en bra dag!


Wille läser boken Ecke fick i namnsdagspresent...


Fin bok...


"Det är min bil" ...säger Ecke


Spike vill oxo vara med o leka!


Ser ni vem av dessa 2 som vet vad man gör när kameran är framme?!?!  *haha*


Bus med "tjock" moster´n...


Märks vem som är ngr månader större ;)


Kämpa på Wille  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0