Uppdrag!!!

YES, det gick vägen! Nu kan jag känna mig som en yrkes arbetande kvinna igen *ler* Fick idag klart med det uppdrag jag gått å väntat på... så nu bär det av till elStockholmo varannan vecka ett par dagar med start på Måndag. Så tyvärr kommer nog denna sajt inte uppdateras lika frekvent längre.. men det är smällar man får ta!

Igår firades det hela kvällen :) Gästerna avlöste varandra *ler* Och Mikaela fick så många fina presenter så herregud säger jag bara... Av oss fick hon en kamera som är både stöt tålig & vattentät :) Gissa om hon va nöjd ? *ler*

Idag har jag firat mitt nya uppdrag med affärslunch (gå 2 betala för 1) med mina kollegor. Gjort lite ärenden på stan & fixat & trixat med behörigheter, bokat resa & hotell osv osv... det tar lite tid det med. Var ju längesen jag var på resande fot *ler* Men det ska bli SÅÅ kul & jag ser fram emot mitt uppdrag med stor glädje!
Nu ska jag snart gå hem & fira med min gubbe & Wille (storbarna åker till resp. förälder ida)... det blir en båttur & middag på Holmö brygga *ler* MYSIGT VÄRRE!

Imorrn hoppas vi på fortsatt varmt & fint väder så vi kanske kan åka lite båt på dagen också. På kvällen kommer fam Sjöholm på middag & det ska bli trevligt med besök.

På Söndag firar vi morsdag.. dvs MIN dag & MIN mors/mormors, farmors, bonusfarmors dag :) Hoppas Ni alla får en fin dag!

På Måndag morgon kl 05.45 lämnar jag Sundsvall för 3 intensiva dagar i Sthlm skulle jag tro *ler*

Hoppas ni får en skön dag & vi får se när nästa update på denna sajt kommer!
Hade gott så länge!



Kommentarer
Postat av: Åsa

GRATTIS!!!! Va härligt! Hoppas att ni får en toppen helg. Kram!!!

2009-05-29 @ 16:12:25
URL: http://asaehrnholm.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Grattis vad kul för dig.

Jag har nu varit hemma med Axel i 2år , så jag börjar också längta tillbaka till yrkeslivet nu.

Men det får vänta 1,5 år till.

2009-05-29 @ 22:13:41
Postat av: Jenny

Tack för en superhärlig kväll tillsammans med er igår kväll!!! God mat och trevligt sällskap. Kan ju inte bli mycket bättre. :-) Sjukt att vi satt ute i värmen till ja vad blev klockan, närmare 24??

Kramsiar från Noomi m familj

PS. GRATTIS till uppdraget!!!

2009-05-31 @ 09:56:16
URL: http://www.gronviken.se
Postat av: Johanna

Fasen är du i stockholm! Kan vi inte ta en fika nåt? Är du här den här nästa vecka?



Kram Jo

2009-05-31 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0