Home sweet home...

...men inte alltid måste jag erkänna. Nu har jag vart hemma med Wille sedan i fredag & man blir lite trött på att vara just inne hela tiden.

I Fredags hade vi en ganska lugn kväll. Jag var ut & skottade i 2 omgångar o det var rätt skönt att få lite frisk luft.
Igår var jag bara hemma med lilla sjuklingen, passade på att städa här hemma då man inte måste ge skrot alla uppmärksamhet vill säga ;) Morfar kom & hjälpte Peter sätta upp gips (nytt tak) i vardagsrummet i lägan, samt att de kikade lite på elektriciteten & det beslutades att vi ska dra om lite el också. Det lustiga i detta renoveringsprojekt är att det bara ökar & ökar ;) Vi hittar/kommer på/stöter på mer & mer att göra för varje dag känns det som. På eftermiddagen gick vi ner & gjorde klart & jag städade/sopade lite, man kan ju underlätta lite för målarmästaren *ler* Wille var med oss i lägan & jag trodde nästan att han var på väg att bi kry - men ack så jag bedrog mig!

Rasmus var så snäll & gick ut & skottade åt mig o det vart jättefint!! Efter det åkte han till sin far för att se Timrå & planera lite inför hans fjällsemester på Sportlovet.

Tack pappa för all hjälp igår!

Inatt hade Wille riktigt hög feber igen stackarn... yrande, var törstig & hade svårt att sova = MAMMAN likaså *fniss* Inte vart de många timmar inatt inte! Kollade febern på honom imorse som visade 39 grader... Det känns inte som om det är på väg åt rätt håll :( Jag förbereder mig på en vab dag imorrn me...
Idag blir åter en innedag för mig & lilla skrot. Peter jobbar & jag hör att snälla faffen är nere i lägan o grejsar :)

Just nu sitter Wille & äter "fukt" (frukt) & det som är lite kul när han är sjuk, är att han blir så himla kramig & go. Imorse fick jag en "Jättekaam" (jätte kram) av honom & så sa han just det ordet sötnosen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0