3 veckor kvar?!

God morgon i dimman :)

Ja... nu är det 3 veckor kvar till det "magiska" datumet... Hmm... men det där med datum tror ju inte jag så mycket på iom mina tidigare erfarenheter *ler* fast jag hoppas verkligen att det inte blir så. Iom att jag haft lite känningar sedan ett par veckor tillbaka så tog jag mig i kragen i går & packade väskan. så nu e allt klart för dagen D, förutom kamera & lite sötsaker som ska med.

Idag sitter jag hemma & arbetar... har ju lämnat över de mesta av mina arbetsuppgifter till kollegor så det är lite långtråkiga dagar. Så kan likagärna sitta hemma, lite skönt med lugn o ro.

Ikväll ser vi fram emot en kväll fylld av musik på Railway saloon :)

I morgon är det DISER dag med tjejerna & vi har fått 2 nya medlemmar! Ska bli himla skoj & träffa alla o särskilt kul är det att vi har 3 långväga tjejer som reser hit = JÄTTEKUL! Jempa har fullt hus med tjejer i Grönviken i helgen... så tycker liiite synd om Erik *fniss* Näe då, han klarar sig nog.

Kommer berätta hur vi hade det efter helgen & förhoppningsvis med lite bilder!

På Söndag kanske vi gör lite nytta på gården?!? Å jag ska uppvakta min farbror som fyller 60 år - Grattis Hans!

Lägger in en härlig bild över backarna & sonen när vi var i IDRE i vinter (inte så längesen) & kanske kommer  våren snart ?! ...men de blir då inte idag!

Weekend i Idre 2008

Ha en UNDERBAR helg folks!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindgren

jaha ja så den lilla krabaten är på g nu=) va roligt!!
Herrejösses är rasmus så stor så han börjar sexan?? hur gick de till egentligen... är de vi som har börjat blivit gamla??=/ Ja är snöar de,,, ja hade ju hoppast på lite vår men men de får väl vänta. Ska åka till nordligare grader i veckan, dvs SUNDSVALL=) Ska bli mysigt!! Sköt om dig nu och magen!! stor kram från färila

2008-04-07 @ 09:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0