Klätterapa

Hello!

Jaa... Wille vill bara klättra o klättra & försöker resa sig upp hela tiden... från en dag till en annan händer så mycket nu!
Å jag har haft fullt upp så uppdateringen här har blitt lite lidande.

Förra veckan

Måndag: var WIlle, jag & mormor på Ikea & kikade lite.

Tisdag: Prommenerade vi med granntjejerna & fikade hos Nike efteråt.
På kvällen ville gubben åka på Birsta & då är man ju snabb å hänga på... men jag fattade nog inte riktigt vad han var ute efter *ler* Först MediaMarkt sen Elgiganten... efter någon timme kom vi hem med en ny TV (platt 42) & nytt TV abonnemang = JAG ÄR LURAD ;) Tänk om det gick så lätt när jag vill ha ny soffa, matta eller vardagsrumsbord?! Näe, så är det inte. Fast han var faktiskt lite medgörlig efter detta *skratt*

Onsdag: var vi först på babysång sen hälsade vi på hos Jenny & Erik i Grönviken & fick gott fika i deras nya FINA kök.

Torsdag: var vi hos moster Emma o Erik & åt lunch, sen badade vi med dem & Maria & Ida (vilket ledde till att alla barnen visst blev förkylda) men de hade SÅÅ kul! På kvällen var det tjejfika hos Maria, Ebba & Ella.

Fredag: Gjorde lite julstäming i hemmet innan jag for på tjejkväll hem till Annette, vi fick god mat, drack lite gott vin, fnittrade & bytte julkklapp. Jag fick en fin kökshanduk med julmotiv.

Lördag: Kimmen var här hela dagen för att hjälpa Peter med sovloftet som vi vill få klart (TACK SNÄLLA!!!), under tiden gick Marlene & jag med barnen på Birsta :) På kvällen bjöd vi dem på middag, gjorde rostade rotsaker - de va längesen!

Söndag: En vi sväng på Julskyltningen i regnet, vilket inte var någon hit! Sen kom pappsen & monterade ett uttag på bron & satte in dimmer :) Vart SÅÅ himla bra! TACK pappa :) Så nu har vi lite mysbelysning på bron!
På kvällen kom fam. Jonsson & hälsade på, då vi jämt är så upptagen & de arbetar lite annorlunda tider än oss så är det svårt att få till en dejt - men nu lyckades vi :)

I Måndags var vi tandinformation på BVC... tja, det var väl inte mycket nytt :)

Igår var det grannprommis & en lunch på stan som belöning = Tant Anci :) På kvällen var jag, mamma & hennes väninna Ingrid & tittade på lillasyster Linnea när hon sjöng :)

Idag har vi vart på babysång & en fika på Barista med lite mammalediga tjejjer. Ikväll kommer våra nya TV-boxrar, så det är bäst ja håller mig på hemmaplan :)

  Samuel & Wille sitter bra på Jennys bebis
  Vatten e SÅ skoj!
  Kusin Erik med kompis Ida
  Demi har snygg kjol tycker Wille
 Fam Jonsson dricker kaffe med oss
   Syster Linneá :)


Hej hopp kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0