Morsdag

Grattis på Morsdag MAMMA!!!

Hur har då helgen varit...?!

I Torsdags hade vi ju främmande, så här e lite bilder:
 Här håller lilla Ella "storebror"... å de va roligt!
 Storasyster Ebbas tur :)
 Sen var det Felix tur

I Fredags bjöd vi in oss själva på frukost hos mormor. Peter skulle hämta lite grejs i morfars garage...
Så här e en bild från första visiten hos mormor:


Efter det åkte vi hem & pysslade i trägår´n. Jag tog rätt på lite blommor då vi får hem ett lass matjord nästa vecka.. närmare bestämt 12 ton *ler* Rensade då ur lite på framsidan för att få plats för dessa blomster jag inte vill bli av med.

På kvällen kom min kusin Peder, Catarina & lilla Zaga på middag & upvaktade med en fin handuk med hans smeknamn & en liten leksak. Peder hade även med sig sin kamera då han är mycket duktig med den. Så nu har vi lite bilder på familjen & "storebror". Få se när vi sätter in i tidningen.


I Lördags började vi med match på Kuben. HBBK, dvs Rasmus lag vann med 8-2 tror jag. Å jag tror inte sonen haft så stor hejjarklack någonsinn :) Emma, Jon, lilla Erik, Linneá, Mormor, Morfar, Peder, Catarina & lilla Zaga, Jag & "storebror" samt farmor & farfar var på plats :) Inte illa va!?!  Peder hade kameran med så de vart några riktigt fina bilder när Rasmus spelade - Kul & TACK PEDER!
Efter det var det lite familjefika hos mormor & morfar innan vi begav oss hemåt. Där fortsatte jag med rensning av blommor & Peter monterade det nya gasreglaget i båten så nu är det bara att tvätta av den så kan vi sjösätta :) TJIHOO!!! Kvällen spenderade vi framför Schlagern... fast jag somnade ;)
En liten söt bild på sonen när han sover med armen under huvudet *ler*


Idag är det Morsdag så vi ska hälsa på farmor & moster ska bjuda på morsdagsfika ikväll på Alnö. Så det blir första visiten hos kusin Erik för "storebror". Peter vill sjösätta... så vi får se om vi hinner med det också.
Familjen är just nu på Birsta för att köpa present till farmor & antar mig *ler* Det var lite "hysh hysh"... men har ju önskat mig en solstol som kan stå ute (utan dyna å så)... De ska även lösa ut den paraplyvagn vi köpt för lite presentpengar o bidrag :) Skönt med en lite lättare vagn vid vissa tillfällen :)
Oj - nu e de nån som piper i köket... bäst man ger honom lite mat!

Ha en bra morsdag alla mammor :)

Kommentarer
Postat av: Terhi

Hej,
Nu är det bara en natt kvar, "storebror", tills vi får träffa dig. Vi längtar!
Syns!

2008-05-25 @ 18:37:58
URL: http://terhi.blogg.se
Postat av: Åsa

Jag kan tänka mig att det blev några presenter *ler* Synd att de inte kom överens hundarna. Jag ska hälsa det till Viktor :) Men vem vet om det någonsin kommer att bli en Hugo ;) Wille är fint!

Vi kommer till S-vall onsdag innan midsommar, då måste vi ses.

Hälsa hem! Kramar Åsa och Viktor

2008-05-30 @ 09:56:16
URL: http://asaehrnholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0