Äntligen fredag...

... och snart helg :) Lite ledighet gör att man vill ha mer!

I Onsdags hade jag faktiskt lite å göra på jobbet, vilket är roligt! Dagarna går lite snabbare då. Peter tog även fram studsmattan, så nu är det inte mycke snö kvar på gården :) På kvällen åkte vi till Radiogatan för att gratulera lilla ?! Linnea som fyllde 19 år! STORT GRATTIS GUMMAN!! Där blev vi bjuden på smaskiga pajer & lite vin till det :) Kakfatet var fyllt till bredden & 2 sorters tårtor bjöds det på! Mumsigt värre. Wille fick träffa kusin EckePecke en liten stund, tyvärr vart han dålig så de fick åka hem... hoppas han kryat på sin lille systersonen!

Igår tog jag mig i kragen & gick på gymet på lunchen! Det var riktigt härligt, först en liten promenad dit som uppvärmning & ngr snabba steg på bandet innan jag pumpade på med övningar för rygg, bröst & mage.... (känns idag *S*). Kvällen var bara lugn, vi lyxade till det lite med tacos till middag. "faster" Malin fyllde 20 år så vi säger även Grattis & Hurra till dig :) De kom förbi en sväng på kvällen med lite presenter till barnen från deras Thailandsresa - Mycket uppskattat av dem!

Idag sitter jag hemma & jobbe... Min kusin Peder kommer förbi på en kopp kaffe senare idag, innan de återvänder till Övik igen. Det blir väl en lugn hemma kväll idag me, OM inte nån annan har nått skoj på tapeten?!  *ler* Idag säger jag även grattis till min vän Jennys mamma som fyller år - Grattis Elisabeth - hoppas du får en fin dag med dina kära!

Imorgon hoppas vi på bra väder så man kanske kan vara ute på gården lite... På Söndag åker Peter & Mikaela på simtävling så Wille & jag är solo hemma... hade tänkt besöka systersonen, men vi får se om han är kry. Kanske tar en tur på stan... Eller nån som vill hälsa på?!  :) Who knows what happends...

Ha en trevlig helg friends!


Födelsedagsbarnet :)


Wille smakar klementiner...


Det här är "DAMDAM" & den leksaken ÄR så rolig just nu! 


Att klättra upp på bordet är ett av mina nya intressen *ler*


Å denna lilla stol är kul att stå & gunga på så mamman blir nervös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0