Dan före dan :)

... å det är så mysigt :) ...snö i massor - en perfekt jul med andra ord!!! Skinkan är griljerad, revbenspjällen e klara, paketen inslagna & här sitter jag med en kopp glögg i näven :) Barnen spelar bingolotto & vi gluttar på uppesittarkvällen... *MYS*

Igår var min sista arbetsdag på 2 veckor - LOVELY! Gick hem lite tidigare & vi tog en kort sväng på stan innan det bar av ut till Alnö & 2 års kalas! Nu är SystraMi frisk, så vi fick smarrigt fika & systersonen vart jätteglad över sin snickarbänk :)

Idag har vart stora fejjar & fixardagen! Kl 10 var vi på stan igen & gjorde det absolut sista inför morgondagen... Sen for jag & stora sonen till Samuel för att ge en liten försenad födelsedagspresent :) Killarna gick ut & lirade bandy o jag tror de tyckte det var riktigt kul att ses!!
Storsonen har vart med stormostern i eftermiddag oxo, eller ja, han har säkert mest var med Eckekusin *ler*
Efter det checkade vi skinkan i ugnen som stått där sedan kl 09 i morse, jag städade hela lyan, slog in de sista klapparna, gjorde revbenspjäll, nu griljerat skinkan & tänkte slappa en liten stund här med glöggmuggen :)
Lillskrutten har väl legat i sin säng i över 1 timme snart - men sover inte än ;) Kan det vara lite tomte nerver även där?! *fniss* Storskruttarna spelar bingolotto & vi - ja vi hänger väl med på uppesittarkvällen med Lotta E vi me ;) Tomten har redan vart här en sväng, med en Alladinask var till R & M... uppskattat ;)

Imorrn är det ju Julafton! Och den ska vi fira med hela släkten hemma hos oss & vi ser fram emot det mycket :)

Önskar er alla en UNDERBAR JUL med GOD mat & MÅNGA klappar *ler*


Kul present moster :)


Pappan Jon & morfarn tyckte nog den där snickarbänken va lite häftig de me *haha*


2 åringen kan blåsa själv!!



Eckes vagn är en favorit......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0